Sinds 12/13 oktober zitten wij met een probleem met onze tweede tv (die boven staat). Na een tijdje komt het beeld altijd vast te hangen en kunnen we geen tv meer kijken op deze tweede tv (dit komt enkel voor 's avonds).
Er zijn al een aantal techniekers over de vloer geweest. Een van die techniekers wist ons te vertellen dat de buren, rond de tijd dat wij problemen begonnen te krijgen, Belgacom TV hadden geïnstalleerd. We werken beiden met Develo's en daar zou het probleem aan liggen (volgens laatste technieker).
Twee Ruckussen plaatsen zou het probleem evt oplossen maar dat zien we niet zitten.
Iemand die zelfde probleem heeft? En evt een deftige oplossing zodat we zonder al te veel veranderingen tv kunnen blijven kijken, zowel wij als de buren?
mvg
Bladzijde 1 / 1
beste
de Devolo van uw buurman kan u NOOIT storen, deze zit nl op een ander (stroom)cirquit.Vermoedelijke oorzaak kan zijn dat uw tweede decoder een probleem heeft, test even uit door tweede tv met een ethernetkabel te verbinden met uw modem. Anders bellen naar helpdesk 080022700 optie 1 opnieuw optie 1.
groeten-muisje
de Devolo van uw buurman kan u NOOIT storen, deze zit nl op een ander (stroom)cirquit.Vermoedelijke oorzaak kan zijn dat uw tweede decoder een probleem heeft, test even uit door tweede tv met een ethernetkabel te verbinden met uw modem. Anders bellen naar helpdesk 080022700 optie 1 opnieuw optie 1.
groeten-muisje
Test met ethernetkabel hebben we vorig weekend gedaan en toen hadden we geen problemen. (Test was aangeraden door technieker).
Beste Bavixke,
Dat u buren ook een Devolo systeem gebruiken kan nooit storing geven zoals muisje hier aangeeft. Ik kan enkel aanraden van de devolo"s eens rechtstreeks in te steken in het elektriciteitsnet zonder een verdeelstekker. Indien het probleem blijft aanhouden kan u altijd contact opnemen met 080022700.
Vriendelijke groet,
Eva
Dat u buren ook een Devolo systeem gebruiken kan nooit storing geven zoals muisje hier aangeeft. Ik kan enkel aanraden van de devolo"s eens rechtstreeks in te steken in het elektriciteitsnet zonder een verdeelstekker. Indien het probleem blijft aanhouden kan u altijd contact opnemen met 080022700.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.