Skip to main content
Beantwoord

Destiny 2 op een SagemCom Bbox3 router. (Error code: LETTUCE, CABBAGE)

  • 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 1008 Bekeken

Hallo

Ik heb problemen met Destiny 2 (PC). Ik krijg constant de error code CABBAGE en LETTUCE. Soms na 5 à 10 minuten spelen, soms keer op keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Martin

Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33940 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2017
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2017
Martin schreef:
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2017
Decron schreef:
Martin schreef:
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.


helpdesk bellen, fixen dat voor je!

Martin
  • 33940 reacties
  • 27 oktober 2017
Decron schreef:
Martin schreef:
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.

helpdesk bellen op 0800 22 800
of een privébericht sturen met je klantgegevens

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.