Skip to main content
Hallo zoals ik al eerdere topics heb gezien heb ik ook een probleem met Destiny 2 .

Ik krijg ook de error code Cabbage en ik heb vandaag een nieuwe BBOX 3 gekregen maar ze raden me aan de andere poorten open te zetten.



Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

________________________________________________________

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

________________________________________________________

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html




UHm ok maar hoe moet ik de poorten openen?
kijk anders ook nog eens naar het vb hier:

http://bgctv.skynetblog.be/#bbox3portmapping
Dag Blackdragon, speel je op een playstation? Zo ja kan je ons best een privé bericht sturen met de vraag voor je PPPoE login en ons je klantnummer of vaste lijn nummer doorsturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)



Indien het een Xbox is kan je best doen zoals in het ander topic staat en ons de nodige info geven om een swap van de modem te kunnen uitvoeren.
Dag Blackdragon, speel je op een playstation? Zo ja kan je ons best een privé bericht sturen met de vraag voor je PPPoE login en ons je klantnummer of vaste lijn nummer doorsturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)



Indien het een Xbox is kan je best doen zoals in het ander topic staat en ons de nodige info geven om een swap van de modem te kunnen uitvoeren.




Maar ik heb deze nieuwe BBOX 3 vandaag pas gekregen omdat iemand op de chat zei dat de oude die poorten niet kon openen.
Destiny probleem heeft niets met poorten te maken. Zie https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491
Destiny probleem heeft niets met poorten te maken. Zie https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491 Ik ben momenteel op mijn werk maar zou u een link hier kunnen posten naar het andere topic?
Ik had de link in mijn post geplaatst hoor.



https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491



Indien je op een PS4 zit kunnen we je de PPPoE gegevens bezorgen.



Indien je op een Xbox speelt zullen we de bbox3t moeten vervangen met en bbox3v+
Ik had de link in mijn post geplaatst hoor.



https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491



Indien je op en PS4 zit kunnen we je de PPPoE gegevens bezorgen.



Indien je op en Xbox speelt zullen we de bbox3t moeten vervangen met en bbox3v+
Ja ik zag het nadat ik geschreven had sorry. Maar ik heb mijn oude vandaag omgeruild voor een nieuwe BBOX3V en ik kreeg toen ik aan het spelen was nog steeds Cabbage. Weet niet goed wat te doen meer , ik heb voor ik vertrok het spel verwijderd en tegen de tijd dat ik thuis ben is het terug geïnstalleerd en dan kijk ik opnieuw

Reageer