Vraag

Decoder inleveren & verbrekingsvergoeding

  • 16 June 2017
  • 6 reacties
  • 1109 Bekeken

Beste ,
Ik heb net aanrekening gekregen en verzoek om teruggave van de 2 gehuurde decoders.
Waarom is die verbrekingsvergoeding meer dan 300€ ...? Hiervan werd niets gezegd! Alsook had ik ook de S/N willen weten van de decoders want heb 1 aangekochte en wil wel onmiddellijk de juiste 2 binnen brengen. Ik had dit nochtans gevraagd van dit door te geven maar helaas zoals steeds geen reactie...Ik kan de decoders ook enkel in shop inleveren want een grote doos heb ik niet en inkt van de printer is op!
Alvast Bedankt voor de snelle reactie!
Mvg,

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hebt u de originele dozen van de decoders en uw kasticket van het aangekocht toestel niet meer?

De decoders kan u denk ik niet binnen brengen in een shop.
U dient deze binnen te steken in een Kiala punt.
Let op! U geeft ze beiden apart af en u ontvangt
in ruil voor elk van uw decoders een verzendnummer. Houdt u deze goed bij.
Per stuk is dit €149 waard.

Dus die + €300 kan u dan al verminderen met 2 x €149.

Als u op het internet op zoek gaat naar de dichtst gelegen Kiala shop kan u contact met hen opnemen en vragen of zij 2 dozen op overschot voor u hebben.
Bedankt voor de reactie!
Neen helaas heb ik niet meer maar men gaat de S/N'rs doorgeven.
Ok daar zal dit bedrag dan van komen, ze zouden dit beter op hun factuur zetten zo weet men dit tenminste!
Mvg,
W.
best een privébericht
    aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

in shop kan je ze niet meer binnenbrengen

zie op volgende link (ook procedure omruilen)
Je kan deze binnenbrengen in een UPS punt.
Best eens bellen naar 0800 22 800 (of hier privébericht sturen)
De UPS labels worden je via e-mail opgestuurd.
Je kan ook je tv-abonnement opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
Voor de decoder in te leveren ontvang je dan per e-mail een UPS-label.
Bedankt!
Heb ze al vele mails gestuurd en gebeld maar meestal blijft dit zonder gevolg...dat is dan ook 1 van de redenen dat ik alles opgezegd heb. Maar daarnet iemand aan de lijn gehad maar kan niet alle gevraagde info geven men ging terugbellen...ben benieuwd!
Mvg,
W.
Ok, en indien ze toch niet moesten terugbellen kan je altijd nog een privébericht sturen.
succes,
Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dag Wvdv,

Stuur je even een privébericht met je klantennummer door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer