Het loopt weer de spuigaten uit de laatste tijd.
1. So you think you can dance finale gemist omdat de decoder vasthing en er niets anders opzat dan te herstarten. We waren een ander programma aan het bekijken, terwijl SYTYCD werd opgenomen. DACHTEN WE. Niets opgenomen!
2. Vandaag was de decoder aan het opnemen terwijl ik thuiskwam. Ik wou de TV aanzetten, maar de decoder dacht er anders over: GEEN KIK. Stekker eruit getrokken, kwartier gewacht zonder beeld en dan TERGEND LANGZAME REACTIE van de decoder. Bovendien stond er geen enkel opgenomen programma meer op! Dus: opnieuw opgestart (2de keer). Zelfde resultaat: ALLES KWIJT???
3. Belgacom gebeld, slightly pissed off (heb al 4 decoderwissels achter de rug, telkens met verlies aan programma's). De lieve man zei me dat....ik moest herstarten en op een aantal toetsen duwen. Zo gezegd zo gedaan met als resultaat: ALLES KWIJT
4. I'm REALLY pissed off. De Belgacom man komt langs, maar mijn hoop is nihil. Ik denk dat ik, ondanks mijn positieve ingesteldheid (en mijn afkeer voor Telenet) niets anders kan doen dan terug over te stappen naar de vader van de telecom, de snotneus met meeste ervaring in KabelTV en Digitale TV. Zucht.... Tenzij me iemand kan bevestigen dat een satelliet op een appartement niet kan verboden worden?
Jammer, Belgacom...een gemiste kans. Net zoals de dubbele opname trouwens: niets van aan: alleen als je 2 SD (dus géén HD-kanalen) opneemt, kan het. 2 HD kanalen opnemen is niet mogelijk.... Flauw afkooksel dus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.