Beantwoord

Decoder

  • 16 June 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Klantnummer 608269612
factuurnummer 6736913784
Bij nazicht van factuur heb ik bemerkt dat bij uitrusting 2 x 8 euro aangerekent word voor decoders
Ik vond dit vreemd en heb daarom vorige facturen nagezien en gemerkt dat dit al van 04-02-2016 is dat er 2 decoders aangerekend worden
Van in het begin als klant zijnde heb ik steeds maar 1 decoder in mijn bezit gehad
De vorige decoder die ik had was stuk en heb deze ingeleverd in de Belgacom winkel op de Meir en heb daar een nieuwe gekregen klein model vorige was nog met een harde schijf in,is het mogelijk dat deze niet afgeschreven is en dat daarom er 2 op mijn factuur staan
Ik heb gisteren morgen gebeld naar Proximus en men ging mij terug bellen maar ik heb nog niemand aan de lijn gehad
Kunt U dit eens nazien

Groetjes

Marina
icon

Beste antwoord door Joel M 7 July 2017, 09:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag urasi,

Hiervoor werd dossier 29766449 opgemaakt voor de bevoegde dienst. De behandeling van een dossier duurt gemiddeld 10 werkdagen. Een dossierbeheerder zal je contacteren met de oplossing.

Groetjes,

Antonella
Het is reeds 16 dagen geleden dat ik een dossiernummer gekregen heb 29766449,maar is daar nog geen oplossing voor gevonden en niemand heeft contact opgenomen met mij
Op factuur moet ik twee decoders betalen,maar ik heb er maar een in bezit Klantnummer 608269612
factuurnummer 6736913784
Mijn eerste decoder was stuk en heb deze in winkel op Meir binnen gedaan en daar een compact gekregen,is die oude dan nog niet afgeschreven en moet ik daarom er twee betalen
Ik heb nooit mijn factuur nagezien omdat ik dacht dat alles correct geschiede en heb nu opgemerkt dat dit al meer dan een jaar twee decoders heb betaald
Ik hoop op een snelle oplossing voor dit probleem want binnen 14 dagen krijg ik terug een factuur waar ik weer teveel voor betaal
Groetjes

Marina
03-252-61-01
Reputatie 7
Badge +3
Dag urasi,

Ik zie dat uw dossier 29766449 in behandeling is genomen.

Van zodra de dossierbeheerder alles opgelost heeft gaat deze zelf terug contact met u opnemen om alles te overlopen.

Excuses dat het iets langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,

Joël

Reageer