Vraag

Data werkt niet. Hulp nodig!

  • 16 July 2016
  • 3 reacties
  • 9630 Bekeken

Hallo iedereen!

Ik ben Robbe en ik heb al lang een smartphone (iPhone 5) met een abonnement (Proximus Smart+ 15). In dat abonnement zit normaal 1Gb data. Nou, sinds Pokémon GO uit is wil ik die data gebruiken voor dat spel maar jammer genoeg werkt het niet.Als ik mijn mobiele data aanzet, komt er bovenaan, naast "proximus" 3G te staan. Maar als ik iets wil doen waarvoor internet nodig is zegt het "No internet connection found". Ik vind dit zeer irritant want nu kan ik niet mee met de pokémon GO hype. Hoe kan ik dit oplossen? Snelle hulp wordt zéér gewaardeerd!

3 reacties

Wat in sommige vallen kan helpen is het toestel te laten rebooten en ook de sim er even uithalen en terug steken, blijkbaar zijn er die het zo dan toch in orde krijgen !
ik heb hetzelfde probleem. ik heb een acer liquid e600 met smart+15 abonnement maar ik kan niet op mobiel internet. ik heb de uitleg op de website al geprobeerd maar het werkt nog altijd niet.
Reputatie 7
Badge +6
Je kan hier al eens kijken of je instellingen om te surfen via 3/4G correct zijn, of ook of je toestel zelf wel goed geconfigureerd is om te surfen via 3/4g.
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-3g-of-4g/instellingen-om-te-surfen-via-3g-of-4g.html.
Je kan ook nog vlug eens binnenstappen in een Proximus center waar ze je instellingen zullen nakijken.
Je kan allicht ook vragen aan de technische klantendienst op het nummer 0800 22 800 of bij hen alles ok is, maar een Proximus center lijkt me de snelste oplossing, als je niet zo vertrouwd bent met die instellingen.
Meer informatie met alle toestelhulp, ook i.v.m. internet vind je eveneens hier: selecteer gewoon je merk/toestel:
www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html

Reageer