Beantwoord

Cloud

  • 4 August 2017
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 1
Badge
ik geraak met mijn smartphone niet op cloud , krijg steeds de melding :
er is iets misgegaan wacht enkele minuten en probeer opnieuw code 2055 ?
wa&t moet /kan ik doen ?
icon

Beste antwoord door ThomasP 27 September 2017, 08:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het walter_065, eerste keer dat je de cloud gebruikt? Je dient deze eerst te activeren via je MyProximus. Had je dit reeds gedaan? (zie pagina)
Ik heb een aanpassing uitgevoerd op je account en deze nu geactiveerd voor je. Je kan dus meteen aan de slag! Probleem zou dus nu opgelost moeten zijn.
Reputatie 1
Badge
ThomasP , bedankt is OK
Mvg
ik heb hetzelfde probleem ....
Als ik op de link klik die U aangeeft dan zie ik nergens de cloud staan alhoewel die in ons pack zou moeten zitten ...
ik zie de cloud wel staan in de gelinkte applicaties mijn klantennummer is 37005817
Reputatie 7
Badge +6
Hey mechanik, ik heb dit even voor je nagekeken en heb de Cloud correct gelinkt aan je login/klantid. Je vindt deze dus nu terug in je MyProximus en je kan deze vanaf nu ook gebruiken op de Proximus cloud webpagina of op de app. Veel plezier ermee!
hartelijk dank voor de snelle reactie

Reageer