Skip to main content
Antwoord

Cloud

  • August 4, 2017
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

walter_065
Forum|alt.badge.img
ik geraak met mijn smartphone niet op cloud , krijg steeds de melding :
er is iets misgegaan wacht enkele minuten en probeer opnieuw code 2055 ?
wa&t moet /kan ik doen ?

Beste antwoord door ThomasP

Hey mechanik, ik heb dit even voor je nagekeken en heb de Cloud correct gelinkt aan je login/klantid. Je vindt deze dus nu terug in je MyProximus en je kan deze vanaf nu ook gebruiken op de Proximus cloud webpagina of op de app. Veel plezier ermee!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • August 4, 2017
Het walter_065, eerste keer dat je de cloud gebruikt? Je dient deze eerst te activeren via je MyProximus. Had je dit reeds gedaan? (zie pagina)
Ik heb een aanpassing uitgevoerd op je account en deze nu geactiveerd voor je. Je kan dus meteen aan de slag! Probleem zou dus nu opgelost moeten zijn.

walter_065
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 4, 2017
ThomasP , bedankt is OK
Mvg

  • Apprentice
  • September 27, 2017
ik heb hetzelfde probleem ....
Als ik op de link klik die U aangeeft dan zie ik nergens de cloud staan alhoewel die in ons pack zou moeten zitten ...
ik zie de cloud wel staan in de gelinkte applicaties mijn klantennummer is 37005817

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • September 27, 2017
Hey mechanik, ik heb dit even voor je nagekeken en heb de Cloud correct gelinkt aan je login/klantid. Je vindt deze dus nu terug in je MyProximus en je kan deze vanaf nu ook gebruiken op de Proximus cloud webpagina of op de app. Veel plezier ermee!

  • Apprentice
  • September 27, 2017
hartelijk dank voor de snelle reactie