BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten



Toon eerste bericht

161 reacties

belgacom 11 deed het dan beter... op de multillive werd je op de hoogte gehouden van alle matchen met bijhorend live klassement... als je naar specifieke match keek kreeg je geen updates van andere matchen. prima gedaan denk ik zo.......

enfin, nu moeten we ons proberen opladen voor play off II, al spreken de duels tussen de kanaries en westerlo me eigenlijk meer aan (meer belang)... van play off I zullen we helaas bitter weinig te zien krijgen

mvg
Badge
haha axana ik vind dat ge gelijk hebt. Het stoorde mij ook tijdens de wedstrijd toen ik naar genk aan het kijken was gwnweg die stomme uitslag van de andere wedstrijden.

Miss toch ook ne keer op het telenet forum plaatsen?


Grtz
Badge
Ik moet wel zeggen als die pipos bij telenet zo volgend seizoen verslag gaan geven bij de matchen die samen vallen kan je beter niet meer zien.Als je nu bv.Zoals deze week 3 wedstrijden hebt die gelijktijdig aan de gang zijn, en je bent er een van aan het zien.Dan word er onder die bepaalde match doodleuk gezegd hoeveel het staat bij die andere wedstrijd of het komt er in groote letters onderaan op.Niet alleen deze week maar ook de vorige week was dit.En of het nog niet leuk genoeg is ze vinden het bij telenet dan nog nodig om een wedstrijd waarvan iedereen al lang de uitslag heeft van gehoord of gelezen van het scherm.Toch uit te zenden.Volledig of in samen vatting.Ik vraag mij af wat voor oenen daar op die redactie zitten.Verleden week waren er drie wedstrijden gelijktijdig 1 heb ik toen gezien,maar het heeft gewoon geen nut van naar die andere te zien want je weet toch al de uitslag.Daar moet je inderdaad voor gestudeerd hebben.Dan moet ik het toch ook gekunt hebben met maar tot men 16 naar school te gaan.
vanavond de laatste speeldag van de reguliere competitie, alle matchen worden gelijktijdig afgewerkt en beginnen om 20H30



veel plezier met het gratis midweek voetbal

mvg
Badge
Dag Xenne,

inderdaad, Sint-Truiden-Anderlecht rechtstreeks bekijken en Brugge-Brugge (2be) opnemen. Hopelijk geven de reporters geen tussenstanden door van de overige matchen.

Genieten !!!!!!!

Met sportieve groeten.
we volharden in de boosheid Knipogen en we doen dat gaarne Zoenen

tussen haakjes, één telenetmatch is straks ook gratis te bekijken op 2BE, nl de brugse derby cercle tegen club vanaf 14H00...

't wordt dus een moeilijke keuze, 6 matchen gelijktijdig live te bekijken... ik ga het houden op stvv-rsca in combinatie met de multi live op tv overal, en misschien de brugse derby opnemen voor erna

mvg
@xenne: ik wil u nog eventjes complimneteren voor het blijven updaten van dit topic!

Badge
Voorlopig wordt alles bij telenet nog op de 2 kanalen verdeeld.Maar dus wel x twee sd kanalen bij gerekend.Dan heb je nog het derde kanaal dat voorlopig bijna niet gebruikt word enkel als de twee vorige al bezet zijn en er nog een match moet uitgezonden worden.Dus je hebt er infeite 5 maar men gebruikt ze niet volledig,2of3zenders. Maar nu met die europa leaque en dat russisch voetbal er bij,dat wordt nu meestal wel op andere uren gespeeld +het belgisch moeten er toch kanalen bijkomen.Want ik dacht dat er bij belgacom al een 6 tal waren dus dan zijn dat hier een pak te wijnig.
de voorlaatste speeldag van de reguliere competitie, alle matchen uit de eerste klasse worden op zondagnamiddag afgewerkt, en zowaar passeert anderlecht nog eens op belgacom tv



en vanavond al een portie portugees voetbal, goed weekend

mvg
de euro league is enkel op woensdag & donderdag ... en op die dagen liggen de andere competities stil, dus wat euro league betreft is er alvast geen probleem. dit jaar zijn er toch mooie matchen te zien geweest op exqi, ook met belgische ploegen.

natuurlijk zullen er kanalen bij moeten komen als ze alles gaan tonen van de jupiler league, maar niet alles zal in hd zijn zenne. ik vraag me trouwens af op ze die matchen zelf gaan produceren of ze ook gebruik gaan maken van de woentijnvis-beelden

mvg
Badge
Begin me dan wel stilaan af te vragen waar al het voetbal gaat uitgezonden worden.Waarschijnlijk zal het Duitse ook wel weg vallen.Maar nu dat Russisch er bij en dat Belgisch.Ze gebruiken nu dat derde kanaal amper.En dan die zenders die er binnen kort bij komen.Er komt nu wel plaats vrij door het wegvallen van die annaloge zenders ,maar als ze de voetbal in deftige hd kwaliteit willen uitzenden zullen er toch meer kanalen bij moeten denk ik.
slecht nieuws voor de voetballiefhebbers bij belgacom

VRT en Telenet zenden Europa League uit

ma 05/03/2012 - 16:31 De openbare omroep VRT en Telenet hebben de uitzendrechten voor de voetbalwedstrijden in de Europa League voor de komende drie seizoenen verworven. De VRT heeft net zoals de voorbije jaren een deel van de uitzendrechten en mag elke speeldag de belangrijkste wedstrijd uitzenden op Canvas.

De VRT en Telenet hebben de uitzendrechten voor de voetbalwedstrijden in de Europa League voor de komende drie seizoenen verworven. Dat maakte de Europese voetbalbond UEFA maandag bekend.

De VRT mag elke speeldag de belangrijkste wedstrijd kiezen voor uitzending op Canvas. In tegenstelling tot de vorige jaren zijn de overige wedstrijden niet op Exqi te zien. Die wedstrijden zullen in de toekomst worden aangeboden op de digitale betaalzender Telenet.

Na elke speeldag wordt op Canvas en Telenet een programma met samenvattingen van de speeldag uitgezonden. In Wallonië gaan de uitzendrechten naar de commerciële omroep RTL.

bron : vrt

hmm... hier laat belgacom de kaas toch weer van z'n bord eten Roepen

mvg
Badge
Telenet heeft inderdaad de rechten binnen gehaald voor het uitzenden van de russische competitie.Dit voor de komende 3 jaar.
Badge
Nu, beginnen ze hier al matchen te geven uit rusland.Zal zeker in plaats van het Spaans zijn.
leuk matchke gezien vanavond, 't was z'n geld meer dan waard Tong uitsteken

mvg
Badge +1
Dat is dus allemaal heel tof voor wie van voetbal houdt, juist spijtig dat er niet meer gedaan wordt voor minder populaire sporten 😞
Badge
Nee,tzal vanavond maar een portie engels voetbal worden.Nie gratis.
ons portie gratis voetbal voor dit weekend. het begint al vanavond met de classico in portugal



goed weekend

mvg
veel gratis voetbal op belgacom 11 dit weekend. door het europese midweek voetbal kunnen we ook op zondag nog genieten van een leuke affiche uit de jupiler league



mvg
Badge
Dan zullen wij nog maar eens naar standard zien zeker?
tweede klasse nogmaals uitgesteld dus we moeten ons weekend redden met gratis eerste klasse & portugees voetbal



goed weekend

mvg
tsja Axana, het waren de regels van de voetbalbond... dus wat voo of telenet wil zou daar niet mogen in meespelen (tuurlijk willen ze de topploeg elke week op ulle zender)... ik weet niet waarom de regeltjes van in het begin van het seizoen niet gevolgd zijn, en we zullen het wellicht nooit weten...... jammer maar helaas

mvg
Badge
Ja misschien in ruil voor het spaans voetbal?Nee ik weet wel dat voo foot er voor iets tussen zit zij zien liever een waalse ploeg spelen dan een vlaamse.Dus daar kan het misschien iets mee te maken hebben.Want voo foot en telenet moeten dus de wedsrijden kiezen die ze uitzenden.
vooraf werd gezegd dat er regeltjes waren... 't heeft destijds open en bloot op de belgacom site gestaan

"Dit zijn meer dan 180 wedstrijden waarvan minstens 8 van Standard, Anderlecht, Club Brugge, Racing Genk of AA Gent. "

maar dat is al een hele tijd verdwenen, en dus dat aantal gaan ze nooit meer halen. bv anderlecht is nog maar 2 keer gepasseerd. waarom dit niet gevolgd is heb ik het raden naar. tenzij belgacom dat voordeel zou afgestaan hebben voor financiele redenen? met bellens weet je nooit....

mvg
Badge
@ Axana:

Inderdaad, nog even wachten en wij kunnen "normaal" gezien terug kiezen welke wedstrijden wij kunnen bekijken.


xXx

Reageer