BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten


BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten

Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten

waarvoor onze dank

mvg

161 reacties

ons portie gratis voetbal voor dit weekend



geniet ervan

mvg
geen portugees voetbal dit weekend, dus we moeten het doen met matchen uit eerste en tweede klasse:



goed weekend

mvg
weeral weekend



da's een hele boterham

smakelijk

mvg


goed weekend & tot op belgacom 11

mvg
Badge
Nu moet het weer lukken dat beerschot telkens op belgacom word uitgezonden. Het zal straks dan maar Cercle Brugge KAA Gent worden.Of anders een filmke.
vraag mij af wanneer RSC Anderlecht nog eens op Belgacom 11 zal te zien zijn, als ik het goed heb nog maar 2x het geval geweest.... vraag mij af of onderstaande beperking wel gaat gevolgd worden

Sporting Telenet heeft een beperking dat iedere ploeg maximum 20 keer aan bod mag komen en iedere club moet minstens eenmaal op Telenet uitgezonden worden tijdens de reguliere competitie. de rest komt op Belgacom 11
Van Play Off 1 mogen ze 26 van de 30 matchen tonen, aangevuld met 4 van Play off 2 of 3. de rest op Belgacom 11

mvg

ps: Cercle tegen Gent is afgelast
woooow 5 kak matche waar niks aan te zien is well played belgacom.....
ik heb anders wel genoten van OHL tegen Club Brugge KV Knipogen enfin, je bent niet verplicht te kijken eh, 't is en blijft gratis... en ga nu je mond maar spoelen

mvg
Badge
Zeg,hela manekes probeerd eens een beetje overeen te komen!

@ pocognoli ken ik jou soms ergens van? Denk op die 3 matchen van telenet dat daar ook niet veel te zien was?
Ja ik heb speciaal ligge zage tege men ouders om belgacom te pakke zodak een myclub pass kon kope vo de matche van Standard, dees sezoen nog gen enkele match uitgezonde :)
Badge
Denk dat,dat gewoon komt door die voo foot.Telenet en voo zenden geloof ik onderling die drie matchen uit,en voo(waals) heeft dus liever dat matchen zoals die van standard er bij zitten.Alhoewel begrijp ik niet.En het is zoals xenne zegt dat het bijna alle weken een match van dezelfde ploeg op telenet is vooral standard;maar er zijn er nog.Ik heb nog niet veel ploegen zien spelen die lager in het klassement staan.
en dan nog ons portie kerstvoetbal



mvg
Badge
Nog maar eens voor de zoveelste keer standard bij telenet.Ook voor de zoveelste keer anderlecht.Vind dat het op niets trekt zoals die voetbal in dit land bekeken moet worden.Ben eens infeite beniewd hoe ze dat elders oplossen.Hier kunnen ze dat precies niet.
Xenne, uw portie kerstvoetbal was met kerstballen zeker ! Lachen

Edit: a ha nu zie ik dat er terug beeld is ! daarjuist was er niets te zien van je kerstvoetbal !
beperkt voetbalaanbod dit weekend, belgische eerste klasse ligt nog stil voor de winter(?)-stop, dus moeten we ons zelf bevredigen met tweede klasse & portugees voetbal



mvg
druk voetbalweekend op belgacom 11, met toch wel enkele leuke affiches, alleen blijft het wachten op een nieuwe passage van anderlecht.



mvg
belgacom biedt een portie gratis midweekvoetbal aan deze week



mvg
alweer een verse portie gratis weekendvoetbal, aangevuld met een portie gratis midweek spaans bekervoetbal



goed weekend

mvg
weer om naar de voetbal te gaan zien is het niet echt, dus dan doen we het maar een portie gratis weekend voetbal op belgacom tv. we moeten het wel zonder tweede klasse voetbal stellen ten gevolge afgelasting



trouwens is er ook een portie spaans midweek bekervoetbal voorzien

mvg
Badge
Ja, hij kan het niet laten.Maar van mijn part moocht ge eens stillekes aan die standard bij telenet komen halen want dat begint daar serieus op mijn zenuwen te werken.Ge weet al op voorant wie er zeker zal spelen bij één van die drie wedstrijden.Vroeger bij belgacom had je de keus voor de kiezen naar welke wedstrijd je wou zien.Maar nu is het precies ook niet helemaal gelopen zoals is afgesproken?Standard zit nu denk ik bijna altijd al bij telenet.Wat zal ik blij zijn dat ik binnenkort terug tussen alle wedstrijden kan kiezen en niet altijd moet kiezen wat mij voorgeschoteld wordt.
Badge
@ Axana:

Inderdaad, nog even wachten en wij kunnen "normaal" gezien terug kiezen welke wedstrijden wij kunnen bekijken.


xXx
vooraf werd gezegd dat er regeltjes waren... 't heeft destijds open en bloot op de belgacom site gestaan

"Dit zijn meer dan 180 wedstrijden waarvan minstens 8 van Standard, Anderlecht, Club Brugge, Racing Genk of AA Gent. "

maar dat is al een hele tijd verdwenen, en dus dat aantal gaan ze nooit meer halen. bv anderlecht is nog maar 2 keer gepasseerd. waarom dit niet gevolgd is heb ik het raden naar. tenzij belgacom dat voordeel zou afgestaan hebben voor financiele redenen? met bellens weet je nooit....

mvg
Badge
Ja misschien in ruil voor het spaans voetbal?Nee ik weet wel dat voo foot er voor iets tussen zit zij zien liever een waalse ploeg spelen dan een vlaamse.Dus daar kan het misschien iets mee te maken hebben.Want voo foot en telenet moeten dus de wedsrijden kiezen die ze uitzenden.
tsja Axana, het waren de regels van de voetbalbond... dus wat voo of telenet wil zou daar niet mogen in meespelen (tuurlijk willen ze de topploeg elke week op ulle zender)... ik weet niet waarom de regeltjes van in het begin van het seizoen niet gevolgd zijn, en we zullen het wellicht nooit weten...... jammer maar helaas

mvg
tweede klasse nogmaals uitgesteld dus we moeten ons weekend redden met gratis eerste klasse & portugees voetbal



goed weekend

mvg

Reageer