blokjes op TV en traag internet

  • 27 August 2015
  • 30 reacties
  • 533 Bekeken

ik heb sinds kort zeer weinig bandbreedte...blokjes op TV vooral bij HD kanalen en bij oproepen programma met TV replay, ook mijn internet speed is mega traag, ik heb gebeld naar Proximus 080022800 en ze kunnen niks vinden...ps OOK mijn buren hebben hetzelfde maar blijkbaar weet Proximus niet hoe het komt...nog iemand last aub?

30 reacties

de modem was wel 1 van de allereerste elsa.oke,eerst en vooral,ik kwam dus thuis met een nieuwe modem,en een nieuwe decorder.begin ik de modem aan te sluiten,dat ging dus goed,dan de decorder aansluiten,dat ging ook goed,dan oei waar is de afstandsbediening,daar zat dus geen afstandsbediening bij,klein misverstandje.nu goed dat mijn broer onlangs zijn decorder heeft omgeruild,dus heb ik zijn afstandsbediening kunnen gebruiken,om alles op de tv af te stellen,en mag ik nu morgen nog eens naar het proxycenter achter een afstandsbediening.en tot nu toe gaat het surfen op het internet weer zoals het was,en momenteel geen blokjes op tv.maar nu komt nog het beste,toen ik daar in het proxycenter was,om de b box en decorder te ruilen,zei die verkoopster,wat is er met u factuur gebeurt,alles staat hier apart,ik zei,dat kan niet ik heb al jaren een pack maxi,toch was het zo zei ze,u betaalt 30 euro teveel,ik ga dat hier aanpassen,en dat zal stukken goedkoper zijn.oke goed voor mij,maar ik heb wel een paar jaar iedere maand 30 euro teveel betaalt.de decorder die ik had was aangekocht,maar die was ook verouderd,dus heb ik die ook omgeruild,maar moet nu voor die nieuwe huur betalen.en het antwoord was,maar ja nu ga je 30 euro minder betalen iedere maand.kan dat allemaal?grtjes fene
Inderdaad fene op dat gebied is het bij Belgaccom (nu Proximus) altijd een kwestie van geluk geweest met wie je op dat moment onderhandeld.


Toen ik in der tijd problemen had met mijn TV beeld (regelmatig gestoord) en zij maar bleven aanmodderen en de oplossing maar niet kwam, heb ik gezegd nu is het genoeg geweest en ik heb de boel opgezegd, en ben ik die zelfde dag naar een Belgacom center geweest en daar viel ik op iemand die met mij uitgezocht heeft wat de beste formule was volgens mijn noden en ook op gebied wat ik nodig had voor de installatie of ik al dan niet met devolo's zou moeten werken enz echt tot op de puntjes op i.

De merendeel zijn zo niet als ik de verhalen dan hoor van anderen wat ze tegen komen als ze raad gaan vragen in een Proximus center, dan besef ik pas dat ik echt geluk gehad heb dat ik op deze medewerker gevallen ben. Toen ik jaren later terug ging en dacht ik moet zorgen dat ik terug bij deze persoon geraak, en om hem vroeg, dan kreeg ik als antwoord die werkt niet meer bij Proximus. Toen wist ik direct dat het gezegde ' de goeie gaan en de slechte blijven ' blijkbaar toch kan kloppen :-))

Nu na mijn lang verhaal, terug naar uw situatie, ik zou als ik u was toch een via ► http://support.nl.proximus.be/app/contact_email" target="_blank◄ en klacht indienen en om compensatie vragen wegens de geleden schade doordat je niet op de hoogte gezet werd door iemand van hun medewerkers. Je kan maar proberen hé
@gaetan,


Maar heb je dan ook een voorstel gekregen om de bbox2 voor een bbox3 om te ruilen zoals bij fene?
Reputatie 2
Badge
@Elsa,


Ik ga normaal naar het Proximus center in Mechelen.

Dit is sinds een tijdje verhuisd naar een andere lokatie.

Moet je nu zien wat daar allemaal zit.


lach


ik ben ook nog in Mechelen geweest vroeger maar dat is al een tijdje geleden, dan een tijd naar Vilvoorde en nu meer naar Leuven

en dat valt daar nog best mee. Al is de ene de andere niet want als je soms als antwoord krijgt, 'ik weet ook niet hoe dat juist in elkaar zit'

dan weet je al ongeveer hoe laat het is besluiteloos

Reageer