Skip to main content
Vraag

Betalen via abonnement

  • 3 september 2017
  • 2 reacties
  • 1513 Bekeken

Ik wou in een app iets kopen via mijn abonnement maar toen kreeg ik de melding "user is not enabled for this service" daarna probeerde ik een de lijn sms ticket te kopen en kreeg ik een bericht me "Uw abonnement is niet ingesteld om sms-tickets aan te kopen. Voor meer info, bel 6000."

Ik heb al van alle stappen enzo gevolgd maar de juiste heb ik nog niet hier gevonden

Zou iemand mij kunnen helpen met het activeren?


Mvg Tom
This topic has been closed for comments

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 4 september 2017
Dag Tom,
Dit kun je activeren via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:


Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 september 2017
Dag wim

Die diensten heb ik al proberen te vinden ma ik vindt ze ni

Mvg Tom