Vraag

Bestelling kan niet afgeleverd worden

  • 20 July 2016
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Beste Proximus,

Waarom kan een geretourneerde zending (bestelling bij Premium Club) gewoon niet terug gestuurd worden naar het juiste afleveradres?
Ik wacht nu al 13d op mijn nieuw toestel. En krijg geen gehoor bij Proximus. Ik heb een juist en volledig afleveradres opgegeven en op de Bpost tracking staat een onvolledig afleveradres (geen straatnaam). Wordt dit manueel overgenomen?
Ja, zo kan Bpost natuurlijk niet correct afleveren.

Waarom kan Px niet meer initiatief tonen om dit correct, zelfstandig en snel op te lossen. (ben me nu aan het inhouden...)
Graag een snelle en kordate reactie.
Mvg,

4 reacties

waarheen kan ik een mail sturen naar Proxims.
Vanaf heden kan er geen mail gestuurd worden meer naar Px via het internet.
Wil een 3e klacht mailen, maar ik vind het invul blad niet meer.
Heeft Px teveel mails?
En een terugbel invulformulier vind ik ook niet meer terug op de website.
Altijd vlot bedient en zonder fouten kunnen communiceren met PX, maar ditmaal loopt het allemaal verkeerd.
Ik zit al meer dan een maand te wachten op mijn bestelling via Premium Club. Nu hebben ze het voor de 2e maal naar hetzelfde verkeerde adres zonder straatnaam verstuurd.
Heb me moeten boos maken (wat ik van nature niet ben) bij de algemene klantendienst en hebben ze uiteindelijk .... toch iemand anders aan de lijn laten komen. Maar daarmee is het nog niet af... Moest de afdeling Logistics bellen en vertelde me dat iemand me vandaag zou terug bellen..... pffff ja wanneer zou dat weer zijn....

Een altijd tevreden en trouwe klant.....
"Mail ons" is tijdelijk buiten werking.
maar hoe kan ik Px dan bereiken voor een klacht?
Ander item: was deze morgen eerst op jullie algemene klantendienst en de juffrouw vertelde dat ik optie '3' moest in toetsen bij 1910.
Maar ik vertelde dat er maar 2 opties waren. Neenee, klopt niet meneer, optie 3 nemen. En dag was de verbinding met Px.
door bijvoorbeeld een Privé bericht aan 'Het Proximus Team' te sturen

Reageer