Graag had ik vernomen hoe ik via het thuisnetwerk bestanden kan kijken van mij pc ( windows10, B box3 word herkent) op een smart tv samsung. Zonder dat ik extra aansluiten moet maken. Ik heb al geprobeerd van foto's van op mijn pc in de mappen van de herkende b box3 willen kopieren, maar lukt niet. Graag had ik hier vernomen hoe ik te werk daar voor moet gaan
MVG
Felix
Beantwoord
Bestanden bekijken op smart tv via thuisnetwerk
Beste antwoord door longhouse
het simpelste voor DLNA te streamen naar je TV toe vanaf windows 10 is eenvoudig, niet zo moeilijk als het lijkt.
Je opent je verkenner, zoekt het bestand dat je op je tv wil afspelen, klikt hier met je rechtermuisknop op en kiest "afspelen op toestel" en dan komt er een menu rechts waar je dan je toestel kan selecteren op naam, je moet natuurlijk wel zoals bij Elsa beschreven hierboven de media streaming aanzetten (als je aansloot op je netwerk vroeg je pc voor welk type van netwerk dit was, als je hier thuisnetwerk hebt gekozen staat dit al aan).
Nadat je dat toestel aangeklikt hebt begint de foto/film/muziek op je toestel te spelen. (sommige filmbestandsformaten zijn niet ondersteund)
Zo simpel is dat 🙂
Bekijk origineelJe opent je verkenner, zoekt het bestand dat je op je tv wil afspelen, klikt hier met je rechtermuisknop op en kiest "afspelen op toestel" en dan komt er een menu rechts waar je dan je toestel kan selecteren op naam, je moet natuurlijk wel zoals bij Elsa beschreven hierboven de media streaming aanzetten (als je aansloot op je netwerk vroeg je pc voor welk type van netwerk dit was, als je hier thuisnetwerk hebt gekozen staat dit al aan).
Nadat je dat toestel aangeklikt hebt begint de foto/film/muziek op je toestel te spelen. (sommige filmbestandsformaten zijn niet ondersteund)
Zo simpel is dat 🙂
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.