Hallo, kan ik met een gewone Pay&Go Smart kaart bellen in het buitenland ?
Of moet ik ergens in My Proximus een instelling veranderen ?
Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hallo enrique,
Bellen met een Pay&Go Smart kaart vanuit het buitenland is geen probleem. U moet wel minstens 1 keer in België hebben gebeld en beschikken over minstens € 1,50 belkrediet (ook voor Pay&Go Max) om ook in het buitenland te kunnen bellen, sms’en, mms’en en internetten.
Meer info op onze FAQ pagina Pay&Go:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_global/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-pay-and-go.html
Groetjes,
Wim
Bellen met een Pay&Go Smart kaart vanuit het buitenland is geen probleem. U moet wel minstens 1 keer in België hebben gebeld en beschikken over minstens € 1,50 belkrediet (ook voor Pay&Go Max) om ook in het buitenland te kunnen bellen, sms’en, mms’en en internetten.
Meer info op onze FAQ pagina Pay&Go:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_global/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-pay-and-go.html
Groetjes,
Wim
Best eens vragen aan Proximus of je roaming actief staat voor je simkaart je kan het gsmnummer en je klantnummer doorsturen in een privé bericht aan het Proximus team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
zodat ze dit kunnen nagaan.
Edit: @ Wim staat roaming wel altijd actief want dit heb ik ooit met mijn P&G voorgehad.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
zodat ze dit kunnen nagaan.
Edit: @ Wim staat roaming wel altijd actief want dit heb ik ooit met mijn P&G voorgehad.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.