belgacom tv en community

  • 3 October 2010
  • 9 reacties
  • 4183 Bekeken

/files/6bce34b96d/nieuwe1.jpg 1024x768

9 reacties

Mijn cokies heb ik al verwijderd maar dat lukt ook niet steeds ik inlog met skynet mailadres komt er dus bovenstaand venster.


Dan vraagje wat betreft 3D demozender ik ontvang deze niet van kanaal 350 gaat deze naar kanaal 500.

het zijn prutsers bij Belgacom! werkt bij mij ook niet, zegt dat ik achternaam moet invullen, maar geen reactie als ik op 'opslaan' klik.

Echt niks kan Belgacom goed doen, maar echt NIKS.


Dan vraagje wat betreft 3D demozender ik ontvang deze niet van kanaal 350 gaat deze naar kanaal 500.



Beschik je over HD? Indien niet kun je de 3D zender niet bekijken.
Wij beschikken niet over HD.

Vraag me af wanneer HD hier verkrijgbaar is in Zoutleeuw.
belgacom tv ramp van het jaar telefoon begrijp er geen barst van tv opnamen neemt niet op wat je instelt of het is all een ganse tijd begonnen van in het begin gevraagd extra pakket niets anders dan problemen geen mail geen uit leg geen oplossing. tv aangesloten geweest op 14 januari 2015 tot nu kan ik nog steeds geen pakket bestellen via mijn tv. ik ben van telenet vertrokken omdat ik dacht dat het hier beter zou zijn maar het is hier een ramp voor de klant.2 als ik een paar opnamen heb geprogrammeerd krijg ik telkens conflict doe je dat programma weg blijft er gewoon opstaan.3 programma's opnemen een week op voorrand kan hier ook niet .2 programma's opnemen terwijl je naar de andere kijkt ook niet. telenet programma's een week op voorrand programmeren twee programma's opnemen terwijl je de andere naar kijkt kan wel. beter enkel de prijs maar je bent niet veel waard als klant hier. telenet stuur je een mail antwoord krijg terug via een mail of telefoon.hier kan je niets eens bellen naar de klanten dienst want de telefoon is een ramp een mail sturen zelfs na een week nog niets problemen oplossen kennen ze niet. nooit had ik zo veel problemen op dat gebied als ik klant was bij telenet. zoals ik al heb gezegd enkel om dat telenet zijn prijzen de hoogte in gaat ben ik overgestapt naar hier.zie dat je niet alles moet geloven wat ze zegen. je kunt het enkel en allen maar zien als het te laat is zoals ik nu.
Reputatie 6
Badge +2
Daniel, keer dan maar vlug terug naar Telenet.lach
@ daniel


eventueel een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
@ Daniel,


NB: het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via mail ons
@ Daniel, ik geef je ook nog dit mee ter info:


Je kan ook zelf eens nagaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,

zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '

Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'

en dan klik je op 'Start de analyse'

voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.

Reageer