beste
belgacom tv is bij mij niet activeerbaar
indien ik overstap naar telenet moet ik dan verder betalen aan belgacom ?
Bladzijde 1 / 1
U belt best eens naar 0800 22 800, of stapt naar een Belgacomwinkel, om te controleren of u zonder extra kosten kunt opzeggen (dit hangt af van de resterende looptijd van uw contract).
Eenmaal uw contracten zijn opgezegd hoeft u uiteraard niets meer te betalen aan Belgacom.
Het is ook mogelijk om telefoon en internet bij Belgacom te nemen, en enkel digitale tv bij Telenet (alhoewel het wel veel goedkoper is om alles te nemen bij dezelfde firma).
Eenmaal uw contracten zijn opgezegd hoeft u uiteraard niets meer te betalen aan Belgacom.
Het is ook mogelijk om telefoon en internet bij Belgacom te nemen, en enkel digitale tv bij Telenet (alhoewel het wel veel goedkoper is om alles te nemen bij dezelfde firma).
Beste Marbae,
Alles hangt af van uw contract bij Belgacom.
Heeft u dit al meer dan 1 jaar?
Heeft u een verlenging gedaan?
Indien u uw gegevens even via privé-bericht doorstuurt, dan kijk ik dit na.
Het is ook mogelijk om uw Belgacom-aansluiting gewoon te behouden en enkel de tv ergens anders te nemen.
Uiteraard kan u ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of springt u even binnen in een Belgacomwinkel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Alles hangt af van uw contract bij Belgacom.
Heeft u dit al meer dan 1 jaar?
Heeft u een verlenging gedaan?
Indien u uw gegevens even via privé-bericht doorstuurt, dan kijk ik dit na.
Het is ook mogelijk om uw Belgacom-aansluiting gewoon te behouden en enkel de tv ergens anders te nemen.
Uiteraard kan u ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of springt u even binnen in een Belgacomwinkel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva
indien het het mij gelukt is heeft u mijn conteactgegevens nu ? met dank bij voorbaat grts!
indien het het mij gelukt is heeft u mijn conteactgegevens nu ? met dank bij voorbaat grts!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.