Belgacom in de Middeleeuwen

  • 26 November 2013
  • 0 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste Belgacom,



Wij zijn al een halve eeuw klant (zo lijkt het toch) met een korte onderbreking.



Vandaag heb ik echt hartkloppingen van kwaadheid over de STARRE STUGHEID van BGC ivm. internet.

- 1 - het issowieso middeleeuws om nog met beperkt internet te werken, unlimited (kijk in omringende landen standaard en kost jullie niets desnoods ''slechts'' FUP)



-2- een vaste klant kan soms maanden slechts 15 GB verbruiken, maar OWEE als er in 1 maand dan eens meer verbruikt wordt dan wordt men op smallband gezet



-3- het ERGSTE is dat je op smallband niet ssn meer KAN surfen om een volume pack te kopen. Je moet dan bij de buren of in de bibliotheek een pc zoeken om te gaan inloggen. (in mijn geval kan ik gelukkig naar mijn zoon bellen die IT'r is, zodat hij vanop zijn werk mama kan helpen)



De helpdesk zegt dat ''u in priciepe moet kunnen surfen op smallband'' DAT IS NIET WAAR. Je kan 10 minuten wachten tot Belgacom.be laadt. Dan 5 minuten tot je eventueel op je e-services inlgo blz komt. Dan vul je alles in EN VLIEG JE ERUIT.



DAT IS ECHT BELACHELIJK



Ik ga nu echt weer kijken om over te stappen.

Tenzij U ''normaal' wordt in de zin dat u unimited geeft voor de 60euro per maand die we betalen ofwel het OVERSCHOT van een maand optelt bij DE VOLGENDE maand.



62 euro per maand betalen, wat nu 70 wordt, is echt Middeleeuws . Ik heb 3 middelbare school studenten in huis, ben lid van de grote en jonge gezinnen, maar communicatie maakt een veel te groot percentage van mijn budget als er geen interessanter klanten aanbod komt.



BM- vdD

https://bestellen.kpn.com/pakketten/standaard/alles-in-1/standaard

0 reacties

Geen reactie

Reageer