Hallo iedereen,
Het is misschien een domme vraag maar door recent op dit forum wat rond te dwalen ben ik erachter gekomen dat er een snellere variant van ADSL namelijk VDSL bestaat. Ik heb de test al eens gedaan en deze zou voor mij ook beschikbaar zijn.
Praktische vraag is of aan een switch van ADSL naar VDSL voorwaarden en kosten verbonden zijn.
Ik heb een internet Favorite abonnemet "zonder vaste lijn" die is er natuurlijk wel, maar enkel voor internet en ik heb geen Belgacom TV.
Ik gebruik voor de connectie met internet ook geen Bbox maar een eigen Belkin modem/router voor wifi-internet.
Kunnen/willen jullie een tipje van de sluier oplichten ?
Alvast dank
mvg
Dominique (fa029817)
Bladzijde 1 / 1
beste
vdsl2 is inderdaad ook beschikbaar voor niet tv klanten, uiteindelijk ga je de favorite specificaties nooit kunnen halen met adsl internet
indien beschikbaar zo snel mogelijk aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in een belgacom center. u zal een activatiedatum krijgen én een nieuwe modem (bbox2), er is tijdelijk geen kost aan verbonden.
tot op vdsl2
mvg
ps: 't is dus vdsl2, niet vdsl - dat wordt al lang niet meer aangeboden
vdsl2 is inderdaad ook beschikbaar voor niet tv klanten, uiteindelijk ga je de favorite specificaties nooit kunnen halen met adsl internet
indien beschikbaar zo snel mogelijk aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in een belgacom center. u zal een activatiedatum krijgen én een nieuwe modem (bbox2), er is tijdelijk geen kost aan verbonden.
tot op vdsl2
mvg
ps: 't is dus vdsl2, niet vdsl - dat wordt al lang niet meer aangeboden
Dank voor de snelle reactie. U kan al raden wie er straks als eerste klant aan het belgacom center zal staan zeker...
ja, het is wel een wereld van verschil.... adsl & vdsl2.....
tot dan
mvg
tot dan
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.