Beste
Recent gingen mijn facturen de hoogte in. Ik wil hierover mijn contract eens nalezen alsook de de mogelijkheden ivm gratis opzeg. Ik heb al 2maal naar de de klantendienst gebeld, maar zij kunnen me mijn contract niet bezorgen. Hoe kan ik dan als consument mijn contract bij jullie wél raadplegen?
Alvast bedankt
Mvg
Griffin
Beantwoord
Abonnement
Beste antwoord door WouterM
Hallo Griffin!
Ik zie enkel een hoge factuur op datum 14/03/2017, deze werd ondertussen ook rechtgezet.
De andere facturen zijn correct weliswaar. Als u een specifiek factuur heeft dat u wil betwisten kan u het betrokken factuurnummer
doorsturen via een privébericht naar onze diensten.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
Bekijk origineelIk zie enkel een hoge factuur op datum 14/03/2017, deze werd ondertussen ook rechtgezet.
De andere facturen zijn correct weliswaar. Als u een specifiek factuur heeft dat u wil betwisten kan u het betrokken factuurnummer
doorsturen via een privébericht naar onze diensten.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.