13th street en Syfy stoppen ook in Vlaanderen, bron Totaal TV



Toon eerste bericht

61 reacties

Vandaag hebben we het armetierige 'boeket' Entertainment NL al maar opgezegd. Er zitten helaas toch nog enkel een paar verlepte bloemen in. :(
Alleen BBC Entertainment zullen we missen.
Proximus is wel helemaal niet verantwoordelijk voor het gebrek aan nieuwe inhoud bij die zenders, laat dat duidelijk zijn.

Heb ik enkele dagen geleden ook stopgezet!
Reputatie 7
Badge +6
Vandaag hebben we het armetierige 'boeket' Entertainment NL al maar opgezegd. Er zitten helaas toch nog enkel een paar verlepte bloemen in. :(
Alleen BBC Entertainment zullen we missen.
Proximus is wel helemaal niet verantwoordelijk voor het gebrek aan nieuwe inhoud bij die zenders, laat dat duidelijk zijn.
Reputatie 7
Badge +6
@ Patrick
Tiens, nu valt me iets op: een pack Start valt niet te combineren met een Smart 15 abo, dat moet minimum een Smart 25 zijn. Kassa, kassa..
Dat was me toen opgevallen.
Dit bericht staat op Totaal TV : NBC Universal stopt niet alleen in Nederland maar ook in Vlaanderen op 1 juli met de tv-zenders 13TH Street en Syfy. E! Entertainment en NBC Europe blijven wel voor aanbieders in de Benelux beschikbaar. Dat stelt Jonathan Willmann namens NBC Universal tegen Totaal TV.

Totaal TV maakte vorige week al bekend dat 13TH Street en Syfy in Nederland op 1 juli gaan stoppen. NBC Universal bevestigde het stoppen van de zenders op dat moment wel maar wilde op dat moment nog geen reden geven. Nu stelt het mediabedrijf dat men vanwege strategische redenen met de zenders in Nederland en Vlaanderen stopt. Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van de distributie in het gehele verzorgingsgebied van Ziggo aanleiding is geweest om de activiteiten van 13TH Street en Syfy te heroverwegen en naar nu blijkt de herstructureren. Ook de rol van Telenet – dat in Ziggo-eigenaar Liberty Global een meerderheidsaandeelhouder heeft – is hierbij van belang. De kans is aanwezig dat NBCUniversal de lineaire uitzendrechten van series die op 13TH Street en Syfy worden uitgezonden in Nederland en Vlaanderen aan andere tv-zenders te verkopen. Tevens bestaat de mogelijkheid dat de series via video on demand-platformen van aanbieders als Ziggo, KPN, Telenet en Proximus te bekijken blijven.
VLAAMSE AANBIEDERS STOPPEN OOK
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen. In Nederland zijn de eerste aanbieders al begonnen met het informeren van abonnees over het stoppen van de twee zenders. Ziggo deed dit vrijdag al. KPN meldde via twitter dat de zenders gingen stoppen en ook kleinere aanbieders als Sparql melden op de internetsite dat abonnees het na 1 juli het zonder 13TH Street en Syfy moeten doen.


Dan wordt het boeket Entertainment zo goed als waardeloos; dat geef ik zeker op per 1 juli 16!
Reputatie 3
Badge
Hallo,

Vanaf 1 juli verdwijnen de zenders 13th Street NL en SyFy NL, die respectievelijk op kanaalnummer 192 en 193 uitgezonden worden. 13th Street NL en SyFy NL zitten in de boeketten Multi NL en Entertainment NL.

Groetjes,

Jos
Reputatie 6
Badge +1
Het info kanaal geeft eigenlijk altijd heel weinig info.
Reputatie 7
Badge +6
Wanneer gaat men trouwens de klanten op de hoogte brengen dat die twee zenders uit hun boeket gaan verdwijnen a.u.b.?.
Op het Info kanaal is er in elk geval nog niks van te zien
Wat hier echt opvalt op het forum is dat plots al de medewerkers in stilzwijgen vallen met lastige vragen. Lezen de medewerkers dagelijks maar zoals dit topic zwijgen ze.

En wat Marleen zegt klopt ons aanbod verminderd met de dag op tv gebied.

Het is toch geen moeilijke vraag hoe het zit in de toekomst met de zenders? Wat zijn jullie plannen?
Reputatie 7
Badge +6
Ik weet toch ook niet goed meer wat men met Proximus TV op die manier denkt te bereiken. Men lijkt meer interesse te hebben voor de 'verpakking' nieuwe interface, apps etc. dan voor de inhoud en men is meer bezig met het downscalen van HD naar SD dan met het upscalen naar HD. Toch een rare manier om Proximus TV te promoten.
Spijtig.
Reputatie 6
Badge +1
Er komt waarschijnlijk weer helemaal niks, of anders weer zo'n prul zender die niemand eigenlijk wil. Droevig de laatste tijd.
Reputatie 7
Badge +6
Gevonden en zijn inderdaad off topic aan gaan.

Had graag een antwoord gehad van PX wat er gaat gebeuren zakt de prijs van het abonnement of komen er andere zenders bij?


Jeetje, Patrick, daarvoor hoef je niet van Proximus te zijn: NEEN en NEEN (voorlopig)!
Gevonden en zijn inderdaad off topic aan gaan.

Had graag een antwoord gehad van PX wat er gaat gebeuren zakt de prijs van het abonnement of komen er andere zenders bij?
Reputatie 7
Badge +6
Tiens, nu valt me iets op: een pack Start valt niet te combineren met een Smart 15 abo, dat moet minimum een Smart 25 zijn. Kassa, kassa..
We zijn hier anders wel weer serieus Off Topic aan het gaan. Dit heeft niks meer te maken met het verdwijnen van SyFy en 13th Street.
Anders rechts op hulp nodig klikken en dan kan je chatten of je laten opbellen
Nog eens op je link geklikt in je bericht en dan op die dikke pijl links geklit en dan krijg ik :

mij lukt het niet Elsa http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi
Noemen ze dat niet een mes snijdt langs twee kanten ;-))
En hoeveel kost proximus-TV dan als TVO al 4,95€ kost (flauw grapje, ik weet het !) :-))
Reputatie 7
Badge +6
Natuurlijk bestaat dat nog, maar dan moet je weer bijbetalen voor TVO: €4,95. Het kan misschien ook gevolgen hebben voor Netflix.
Zonder GSM of vaste lijn kost dat € 46,95.
wie zegt dat het start pack niet meer bestaat ???? ik ga eens kijken seffens op hun site

Voila :
'k ben hier terug je moet wel op de pijl links klikken om je pack samen te stellen en aan te passen naar start

Wel droevig Marleen dat je heb moeten opbellen naar PX voor de info erover.

En wat gaat er in de plaats komen van andere zenders, uitleg PX

Heb nu MAXI pakket als die zenders er uitvliegen moet dit pakket niet meer hebben en heb ik voldoende aan het start pakket en lees nu dat dit pakket ook niet meer bestaat bij PX http://www.proximus.be/nl/id_catr_pack/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm.html.

Zit vol ongeduld te wachten tot Mobistar hun pakket zal aanbieden in mijn streek .
Bedankt voor de feedback Marleen.

FYI => Ik wil FOX op Proximus
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb daarnet zowel via e-mail als telefonisch bevestiging gekregen van Proximus dat zowel SyFy als 13th street uit het boeket Entertainment verdwijnen, voorlopig zonder dat er andere zenders voor in de plaats komen.
Wat Fox betreft: 'dat wordt doorgegeven' aan hogerhand.
Reputatie 2
Badge
ter info : http://www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html
Daar ben ik het met je 100% over eens (wat ik hier al dikwijls aangekaart heb trouwens) dat Proximus alle info in de eerste plaats via hun officiele site http://proximus.be moet publiceren en niet onrechtstreeks op het forum of Facebook of twitter enz....
Europa klaag Facebook aan betreffende de schending van privacy en PX verplicht je bijna om daar toch een profiel te maken om sneller een antwoord te krijgen dan hier op het forum.

Waar zit de logica dat je minder info vind op hun eigen website maar wel op andere kanalen. Uitleg PX graag???

Reageer