Dit bericht staat op Totaal TV : NBC Universal stopt niet alleen in Nederland maar ook in Vlaanderen op 1 juli met de tv-zenders 13TH Street en Syfy. E! Entertainment en NBC Europe blijven wel voor aanbieders in de Benelux beschikbaar. Dat stelt Jonathan Willmann namens NBC Universal tegen Totaal TV.
Totaal TV maakte vorige week al bekend dat 13TH Street en Syfy in Nederland op 1 juli gaan stoppen. NBC Universal bevestigde het stoppen van de zenders op dat moment wel maar wilde op dat moment nog geen reden geven. Nu stelt het mediabedrijf dat men vanwege strategische redenen met de zenders in Nederland en Vlaanderen stopt. Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van de distributie in het gehele verzorgingsgebied van Ziggo aanleiding is geweest om de activiteiten van 13TH Street en Syfy te heroverwegen en naar nu blijkt de herstructureren. Ook de rol van Telenet – dat in Ziggo-eigenaar Liberty Global een meerderheidsaandeelhouder heeft – is hierbij van belang. De kans is aanwezig dat NBCUniversal de lineaire uitzendrechten van series die op 13TH Street en Syfy worden uitgezonden in Nederland en Vlaanderen aan andere tv-zenders te verkopen. Tevens bestaat de mogelijkheid dat de series via video on demand-platformen van aanbieders als Ziggo, KPN, Telenet en Proximus te bekijken blijven.
VLAAMSE AANBIEDERS STOPPEN OOK
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen. In Nederland zijn de eerste aanbieders al begonnen met het informeren van abonnees over het stoppen van de twee zenders. Ziggo deed dit vrijdag al. KPN meldde via twitter dat de zenders gingen stoppen en ook kleinere aanbieders als Sparql melden op de internetsite dat abonnees het na 1 juli het zonder 13TH Street en Syfy moeten doen.
13th street en Syfy stoppen ook in Vlaanderen, bron Totaal TV
Bladzijde 3 / 3
Weten dat PX traag is maar is het niet droevig dat de klant via ander kanalen info moet opzoeken en dat PX maar niet leert om te praten met de klant.
Ik wil als klant duidelijke info op de website van PX en niet op bv Facebook of twitter waar PX je verplicht om daar klant te worden om info te kregen. Je kan wel de info lezen maar als je daar geen profiel hebt kan je er niet op antwoorden.
Ik wil als klant duidelijke info op de website van PX en niet op bv Facebook of twitter waar PX je verplicht om daar klant te worden om info te kregen. Je kan wel de info lezen maar als je daar geen profiel hebt kan je er niet op antwoorden.
Inderdaad Marleen dat is een strategie die niet alleen Px volgt, ze laten nooit te diep in hun kaarten op voorhand kijken, je krijgt dikwijls nog het nieuws eerst in een krant te lezen, maar ja langs de andere kant is het menselijk dat een mens al een beetje nieuwsgierig is en al eigenlijk op voorhand wilt weten wat er hem te wachten staat!
Het is ook niet gemakkelijk meer voor Proximus, als de klanten door alle sociale media, Google etc. zo vlug (misschien te vlug) op de hoogte zijn van elke mogelijke verandering, hé. ;-)))
Mocht PX een antwoord geven klopt het dat die zenders verdwijnen dan zouden er al veel vragen erover opgelost worden.
Heb ook het nodige gedaan: mailtje, FB geliked en contactformulier met klacht ingevuld. Bellen doe ik later nog eens.
Ik peper niks in, Ken aka Mario Van Dooren , aka Daniel5, aka wat is het nu? Jefrey aka de huis troller van dit forum, maar het toont wel aan dat je geliefde Telenet vriendjes, de ingenieurs e.d. ook niet meer aan het onderhandelen zijn.
Zo, en nu kan het gescheld opnieuw beginnen. Hoe zit het trouwens met al je vorige 'processen' tegen de medewerkers en ons voor al de keren dat je van dit forum werd gegooid? Schiet dat een beetje op?
Het spijt me wwilliamm en medewerkers dat ik me heb laten provoceren, wat hij natuurlijk wou, maar al die steeds terugkerende nonsens komt me de strot uit en jullie waren verwittigd..
Hier zijn Proximus klanten die op zoek zijn naar hulp en informatie over Proximus en als er een vergelijking moet gemaakt worden met Telenet, dan door mensen die beide hebben, zoals Alexander en Sinjoor, maar niemand heeft wat aan die non-informatie van Ken etc., integendeel.
Als jullie dit nu willen verwijderen, ook goed, ik heb mijn mening gezegd.
PS: William en alle ander geïnteresseerden: hebben jullie de IK WIL FOX link van medewerker Sabine gezien?
Zo, en nu kan het gescheld opnieuw beginnen. Hoe zit het trouwens met al je vorige 'processen' tegen de medewerkers en ons voor al de keren dat je van dit forum werd gegooid? Schiet dat een beetje op?
Het spijt me wwilliamm en medewerkers dat ik me heb laten provoceren, wat hij natuurlijk wou, maar al die steeds terugkerende nonsens komt me de strot uit en jullie waren verwittigd..
Hier zijn Proximus klanten die op zoek zijn naar hulp en informatie over Proximus en als er een vergelijking moet gemaakt worden met Telenet, dan door mensen die beide hebben, zoals Alexander en Sinjoor, maar niemand heeft wat aan die non-informatie van Ken etc., integendeel.
Als jullie dit nu willen verwijderen, ook goed, ik heb mijn mening gezegd.
PS: William en alle ander geïnteresseerden: hebben jullie de IK WIL FOX link van medewerker Sabine gezien?
Je hoeft er voor mij in ieder geval niet in te peperen als dit de bedoeling is want dit is oud nieuws dat weten we uit die vorige berichten al lang. Als daar nu nog iets kan aan veranderen zal je het wel zien zeker.
Ja sorry, ik had geen zin om die hele tekst te kopiëren. ;-)))
Prima hoor, wwilliamm! Bedankt dat jij het 'zware werk' hebt gedaan. 🆒
Prima hoor, wwilliamm! Bedankt dat jij het 'zware werk' hebt gedaan. 🆒
hier staat ook een link naar Totaal TV met wat uitleg:
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431?postid=546594
www.totaaltv.nl/nieuws/23028/13th-street-en-syfy-stoppen-ook-in-vlaanderen.html
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431?postid=546594
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.