Skip to main content
Vraag

Wifi Booster bij omschakeling naar flex


Beste,

 

Vorige week vrijdag 15 april een omschakeling gevraagd naar Flex met vast lijn en Wifi Booster.

Wifibooster zou nagestuurd worden, maar heb nog niets ontvangen.

Is dit niet vergeten ?

 

groetjes

 

8 reacties

Martin
  • 32562 reacties
  • 22 april 2022

Indien er vandaag niemand meer zou reageren dan zal het pas maandag zijn.

Daarom best (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 22 april 2022

@CanootD Je kan deze zelf bestellen via de My Proximus App. Je gaat naar producten en scrol naar omlaag tot waar je Smart WiFi ziet staan. Daar klik je op toestellen naast het icoon bericht. In het nieuwe venster klik je op mijn WiFi, naar beneden scrollen daar zie je Materiaal in mijn netwerk. Als er geen WiFi Booster tussen staat, klik dan op Wi-Fi booster onder verbeter mijn netwerk. Hier kan je de WiFi booster bestellen, als hij in begrepen is in je Flex pakket zal dit erbij staan. De mededeling om Smart WiFi te activeren NEGEREN!! 

 


Martin
  • 32562 reacties
  • 22 april 2022

dan moet je wel oppassen dat er geen tweede aangerekend wordt aangezien blijkbaar er al één voorzien was om op te sturen.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 22 april 2022

Indien het zal worden aangerekend worden staat het erbij. Bvb. Ik heb er al 1 in huur inbegrepen in mijn Flex pakket. Dan krijg je dit te zien als je wil bestellen. 

 


Martin
  • 32562 reacties
  • 22 april 2022

Inderdaad, maar ik wou het alleen maar als bijkomende info meegeven omdat het het nog voorgevallen is, zelf bestellen → alles ok en dan word er nog één opgestuurd omdat het reeds aangevraagd werd maar nog niet volledig afgewerkt was.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 23 april 2022

Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Ik heb alvast mijn forumprofiel aangevuld.

Ik zal wel wachten tot maandag - misschien was er reeds iets verstuurd>.


Martin
  • 32562 reacties
  • 23 april 2022

 

CanootD schreef:

Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Ik heb alvast mijn forumprofiel aangevuld.

Ik zal wel wachten tot maandag - misschien was er reeds iets verstuurd>.

Ik denk dat dit inderdaad het beste is of maandag eerst de prox forummedewerkers laten controleren of de bestellingen reeds ingeleid/of reeds verder verwerkt werd en zoniet kunnen ze dan direct er ene laten opsturen met B-Post op je adres.


tina.b
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 25 april 2022

@CanootD 

zie onder ander topic

Wifi booster is aangevraagd en zal via bpost thuis geleverd worden

Bevestigingsmail verzonden

Groeten

tina