Vraag

werken in voetpad

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 266 Bekeken

Beste , 

Een buur vraagt een aansluiting op fiber aan . Vanuit een putje in het voetpad wordt er een voorlopig buisje gelegd over het voetpad , naar de gevel toe . Het putje bevindt zich voor mijn voordeur , het voorlopige buisje wordt “ beschermd “ met 2 paaltjes en blauw werfafbakening . Deze situatie is enkele maanden blijven staan , totdat uiteindelijk de voorlopige fiber defect raakte . Bij de herstelling wordt het voetpad opnieuw opengebroken op 2 plaatsen . Enkele dagen later komt er een ploeg het voetpad “ herstellen “ . Op 1 plaats werd er voegzand geplaatst , op de andere niet .De teruggelegde tegels liggen te diep . De bout die het putje afsluit wordt niet ingedraaid en steekt dus uit , met valgevaar voor de vele kinderen die hier in de buurt school lopen . Ik begrijp dat deze werken nodig zijn , maar vind het niet kunnen dat daarvoor de kwaliteit en veiligheid van de voetpaden in gedrang worden gebracht . 

Graag in orde brengen van deze gebreken aub .

Locatie : Vaderlandstraat 9000 Gent ter hoogte van huisnummers 146-148-150

 

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groeten 


2 reacties

Ter info: je kan altijd ook contact opnemen met 

080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) / algemeen nr: werven 080014551

Reputatie 7
Badge +3

@vaderlandstraat 

Beste,

heb je contact gehad met de betrokken dienst Werven ?

ik heb het alleszins ook nog doorgegeven

Hopelijk snel opgelost.

Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten

tina

Reageer