Skip to main content

Zoals u uit de titel kunt zien, hebben wij 4 maanden geleden een internetverbinding aangevraagd voor ons hoofdkantoor.

Als we 4 maanden lang met tussenpozen naar het Proximus Call Center bellen, krijgen we te horen dat u deze week gebeld wordt voor een afspraak.

Sommige medewerkers zeggen dat er een fout in het systeem zit, ze zullen u opnieuw bellen en niet bellen.
Als u geen verbinding kunt maken. Geef dan aan dat dit niet mogelijk is.
Laten we eens afspreken met een andere internetprovider.

Wat zijn de kosten als we 4 maanden geen internet hebben op ons kantoor?

Order nummer: R4WEBSHOP020239326

@Okan Gurcan 

Beste,

we vinden dit heel vervelend.

Ik heb je order gevonden.  Het staat inderdaad nog in afwerking.

De betrokken fiber dienst heeft nu alle info nog eens gehad met vraag voor dringende tussenkomst.

Hopelijk snel resultaat!

mvg, 

Tina


@Okan Gurcan 

we hebben een collega gevonden die graag ter plaatse wil komen kijken naar de technische situatie

We krijgen geen contact op het gsm nr vermeld in het order

Kan je ons dringend een contactnummer geven via je formum Profiel????

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten via een bericht via dit topic

groeten

Tina

 


Beste Tina,
Ik heb je bijgewerkte contactgegevens gestuurd via een privébericht.
Ik heb het ook bijgewerkt op mijn profiel.
MVG


@Okan Gurcan 

gelezen en doorgestuurd naar de techn. collega’s.

mvg,

Tina


Niemand heeft contact opgenomen.


@Okan Gurcan Er staat een afspraak voor morgen geboekt.Dit tussen 8u en 17u.De technieker neemt ongeveer een half uur op voorhand contact met u op.Dit om te bevestigen dat hij in aantocht is.Groetjes,Joel.

 

 


Reageer