Beste,
op 12/12 plaats ik een bestelling voor de installatie voor internet + overname vaste lijn + overname 2 gsm nummers en bestel ik de TV voor €99. Klantnummer 624638780 op AWE BV.
Op 15/12 bevestig ik mijn bestelling en betaal ik de €99.
Op 20/12 krijg ik opeens een mail dat mijn teruggestuurde bestelling goed is aangekomen en dat de €99 gecrediteerd wordt (staat inmiddels ook weer op mijn rekening).
Op 21/12 krijg ik wifi instellingen via sms toe
Op 22/12 was er afgesproken om de installatie uit te voeren, om 17u bel ik naar de klantendienst want er was nog steeds geen technieker geweest. De installatie leek uitgesteld te zijn en ze gingen mij terugbellen, niemand gehoord…
Diezelfde dag stuur ik nog alles eens op mail, geen reactie
Vandaag 28/12 toch nog maar eens gebeld, ik kreeg de reactie dat ze me wel gingen bellen voor een afspraak te maken.
Ik zit nu al weken in het ongewisse en vraag me af waarom niemand nu eens gewoon niet kan zeggen, dan komen we installeren, dan ontvangt u de tv en dan dragen we de gsm nummers over?! De TV heb ik trouwens aangekocht voor mijn beursstand welke op 8/1 wordt opgebouwd…
De vaste lijn dient ook dringend overgenomen te worden van de vorige eigenaar (die al reeds toestemming heeft gegeven). Nieuwe simkaarten heb ik ook nog steeds niet ontvangen?
Dit geeft alvast geen professionele indruk voor een bedrijf…
Hopend dat er via deze weg wel enige reactie komt?
Met vriendelijke groet,
Harry Schillemans