Vraag

Wanneer Afspraak?

  • 14 July 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Dinsdag 7/7 melding gedaan dat er een kabel over was bij werken op onze oprit. Donderdag 9/7 is er een technieker langs geweest, om te zeggen dat hij dit niet kon herstellen omdat er slijk was (hij moest nog verder naar andere klanten en hij zei wel dat hij dit zou kunnen herstellen, maar dat er iemand anders moest voor komen? ) en er een team zou moeten komen met een lasser. Hij sprak van waarschijnlijk dinsdag 14/7 dat er iemand zou komen. Na meermaals bellen en ‘chat’, blijken we nog steeds over geen afspraak te beschikken. Het zou nu wachten zijn op een vergunning van de gemeente voor een lasser (op ons prive oprit?) en zitten we dus al een week zonder TV, vaste lijn en internet. Wie weet raad?


2 reacties

Hangt er inderdaad van af of ze moeten lassen aan de distributiekabel waar de introkabel afgetakt wordt voor je woning.

Maar als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt kunnen ze u verder meer info/details geven.

 

Reputatie 7
Badge +4

@jacobskristel , ik heb dit nagevraagd bij onze lasdienst. Daar staat inderdaad een lasser aan toegewezen, maar bij lasafspraken krijgen wij helaas ook nooit een interventieslot (tijd & datum), ik heb navraag gedaan bij de lasdienst en als ik hier info over krijg dan laat ik dit onmiddellijk weten!

Reageer