Skip to main content
Vraag

Wachten op afspraak

• Apprentice
  • 1 reactie

Zoals velen hier zie ik, ben ook ik nu reeds een maand aan het wachten om een afspraakdatum te krijgen voor installatie van internet.

Er werd al 3x een escalatie aangevraagd door de medewerker van proximus, maar weet zelf niet waarom dit zolang duurt. Het werd intern doorgegeven en zou ASAP behandeld worden. We zijn echter al weer 2 weken verder en nog steeds heb ik niets gehoord.

Graag wat verduidelijking waarom dit zolang duurt en een installatiedatum aub!

Groeten,

Dimi

3 reacties

Martin
  • 33528 reacties
  • 15 april 2025

@Raei 

Omdat de PX moderatoren je vlotter zouden kunnen verder helpen, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u ook vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 april 2025
Martin schreef:

@Raei 

Omdat de PX moderatoren je vlotter zouden kunnen verder helpen, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u ook vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

deze zijn al ingevuld hoor. Had hier uw berichtjes al gezien, dus had me al voorbereid :p

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2533 reacties
  • 15 april 2025

Dag ​@Raei zoals je zelf al aangeeft in je profiel is dossier 56314790 hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder staat in contact met onze IT-dienst en zal je verder informeren!