Skip to main content
Vraag

Vervanging van niet werkende wifi booster+ lukt niet. wie kan dit oplossen?

• Apprentice
  • 3 reacties

Beste forum. Het begint voor mij verwarrend te worden. 

Mijn verhaal deel 1:  op 19-02-2025 meld ik dat mijn wifi booster+ ( heb er 3 staan) niet meer werkt. Ik, krijg snel een vervanging maar ik kreeg de verkeerde toestellen toegezonden (2 x booster v2). na telefonisch contact kreeg ik snel een andere wfif booster+. De dame aan de telefoon verzond mij via mail de code om het materiaal terug te sturen.(In één doos).Dus de niet werkende wifi booster+ en de 2 boosters  v2. Op 22-02-2025 verzond ik in één pakket naar proximus.(Bewijs ticket van bpost).Daarna kreeg ik aanmaningen om de wifi booster+ terug te zenden? Op 14-03-2025 nam mijn zoon telefonisch contact op met de melding dat de toestellen verzonden waren (Ik had ook een bericht verzonden met een copy van de bpost verzending). Dit werd afgewerkt.

Deel2: Op 01-04-2025 ga ik naar de proximus shop in het shoppingscentrum te Kortrijk met alweer (een ander) niet werkende wifi booster +. De vriendelijke bediende nam de wifi booster+ in bewaring en regelde een nieuwe wifi booster+. ‘Binnen drie dagen krijgt u een vervangend toestel’ zei hij nog. Op vrijdag 04-04-2025 ga ik, terug naar de winkel proximus shop Shoppingcentrum Kortrijk omdat ik noch bericht noch een toestel ontvangen had. De vriendelijke bediende die mij aansprak zei me dat zijn collega vergeten had om iets aan te vinken op de pc. Ik ging op maandag 07-04-2025 na  bericht een vervangend toestel krijgen.De maandag kreeg ik bericht van zijn technische tussenkomst. maar geen bericht van bpost noch de levering van de wifi booster+. Op 08-04-2025 nam mijn zoon telefonisch contact op en werd er gezegd dat ik op donderdag een vervangend toestel zou krijgen.Er werd ook gezegd dat het vervangend toestel geregeld op 04-04-2025 bleef hangen bij bpost. Indien ik 2 toestellen zou toegezonden worden moest ik gewoon één toestel retour meegeven met de courier van bpost.Intussen zijn we 09-04-2025 en kreeg ik noch een bericht noch een vervangend toestel. Wel een bericht van de technische afgewerkte tussenkomst van 08-04-2025. Dus tot op heden kreeg ik geen toestel.

Deel 3: op my proximus onder ‘opvolging’ zie ik ,tot mijn verwondering de melding dat ik op 19-03-2025 de wifi booster+ niet heb teruggezonden en dat ik een factuur zou ontvangen.(Werd op 22-02-2025 teruggezonden samen met 2 booster v2 toestellen)?

Wat kan ik nu nog meer doen om dit op te lossen. Ik weet het niet.Intussen het ongemak dat we de wifi booster+ niet hebben en de tv niet werkt. Mijn vrouw en ikzelf niet meer vlot mobiel. Als jarenlange vaste klanten van proximus voordien belgacom betalen we uiteindelijk een deftig bedrag per maand.Wie kan dit rechtzetten?

JPh.

6 reacties

Martin
  • 33375 reacties
  • 11 april 2025

@JPH. Tip: Vul in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om dit zo ook vlotter te kunnen natrekken en je verder te helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 april 2025

Mijn forumprofiel werd bijgewerkt. Dank voor de reactie.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 april 2025

Mijn zoon telefoneerde deze avond nogmaals naar proximus. Ik krijg morgen,zaterdag  een booster v2 in expresszending. Geen wifi booster +.Men geeft me ook een korting op mijn abonnement.Men vraagt me om mijn niet werkende wifi booster+ terug te sturen terwijl ik dit toestel al afgegeven heb op 02-04-2025 in de proximus shop  shoppingcentrum Kortrijk. Hoe kan ik dit nu rechtzetten? Bij het afgeven van het toestel krijg je immers geen bewijs mee?

Martin
  • 33375 reacties
  • 11 april 2025

Nu zal er spijtig genoeg niemand meer v/d PX moderatoren reageren, ten vroegste pas maandag.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 14 april 2025

@JPH. 

meestal kan men wel bewijs retour meegeven, maar moet je het specifiek vragen.

Maar het is niet de bedoeling om in de shops terug te brengen: loopt heel vaak mis omdat het niet het juiste kanaal is.

Via een retourlabel (per mail ontvangen) dienen toestellen (gratis) via bpost teruggestuurd te worden naar ons magazijn.

ik zal het toestel aanduiden als terug gebracht. Er staat dan geen order meer open.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 april 2025

Tina, dank u om dit in orde te brengen.Wat betreft de proximus shop, de persoon die me de eerste keer bediende, zei me om het toestel daar te laten. Nogmaals dank.Met vriendelijke groeten, JPh.

Reageer