Skip to main content

Beste,

Voor de verhuis van mijn ouders zou er op vrijdag 2 februari een technieker langskomen om op het nieuwe adres alles in orde te brengen zodat ze ook daar kunnen genieten van TV en internet. De persoon die langskwam heeft niet kunnen doen aangezien er op het oude adres geen fiber lag en op het nieuwe wel. De installatie moest dus worden uitgesteld naar vandaag (5/02). Na een hele tevergeefs te wachten, kregen we om 16u in de namiddag een mail waarin stond vermeld dat de afspraak opgeschoven wordt naar 22 februari! Dat is dus nog meer dan 2 weken dat mijn ouder op hun nieuwe adres geen aansluiting zullen hebben Geen TV en Geen internet.

Onaanvaardbaar lijkt me.

De (overigens zeer vriendelijke) dame aan de klantenlijn kan niets anders doen dan het escaleren naar dispatch en een klacht opmaken.. response tijd van de dispatch… 2 Dagen….
Er kan niet worden gesproken met iemand van de dispatch of een meerdere.. er kan dus helemaal niets gedaan worden voor 2 oudere mensen die nu een dikke week op een muur en een zwarte TV dienen te kijken.. en dit voor de abonnementsprijzen die jullie maandelijks aanrekenen…..
Onaanvaardbaar en qua service zeer ondermaats!

@KevinVDs 

Beste,

excuses voor de vertraging.

Kan je in je forumprofiel de gegevens van je ouders invullen? in het veld Ticket kan je voor ons alle info typen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

mvg, 

Tina


Reageer