Hallo,
ik ben altijd jaren lang vaste klant geweest bij Proximus altijd zeer tevreden geweest. Ben onlangs terug naar mijn ouders gaan wonen ( omwille mijn ouders een nieuwe huis hebben gekocht en ik ga hun huis overnemen). Maar hun hebben Scarlet en heb overlegd met mijn ouders dat ik al alles ging omzetten naar mij en mijn man zijn naam. Omdat ze toch binnen 1 a 2 maanden gaan verhuizen. Wil ik al alles regelen. 2 juli heb ik jullie gecontacteerd voor een afspraak te maken zodat ze bij mijn thuis kunnen komen en alles kunnen installeren zodat we terug Proximus hebben. Ze hield me aan de wachtlijn omdat ze de technische dienst belde voor een afspraak. Maar dat lukte niet omdat er een storing lag. Week erop gebeld het zelfde verhaal. Week erop weer gebeld en de week daarop alweer. Steeds geen afspraak kunnen maken. Tot op heden bleef ik maar bellen zaterdag ( 08/08/20) heb ik alweer gebeld en heb ik duidelijk gevraagd wat hier de bedoeling was omdat de 13de augustus mijn opzegging is bij scarlet en dan zit ik zonder internet en tv! Dus zaterdag met een collega van u gepraat en ze heeft me doorverbonden met een technicus. En ik heb samen met die meneer een afspraak gemaakt aanstaande dinsdag ( 11/08/20) wat ik zeer fijn vondt dat hij rekening hield met mij situatie omdat donderdag 13 augustus mijn internet en tv word afgesloten en hij toch zijn best deed om dinsdag voor mij een afspraak te maken. Dus vandaag heb ik smorgens om 12u gebeld. En alles bleek inorde en afspraak stond genoteerd. En om 17u toen ik belde om te vragen waar ze bleven werd me gezegd dat er helemaal geen afspraak ingeplant was. Ik heb deze dag voor niks zitten te wachten in deze hitte. Ik snap niet dat de andere van wel zegt en de andere van niet. Dus sta ik hier met gebakken peren. Donderdag wordt mijn internet en tv afgesloten en ik ben nog altijd geen meter verder! Mijn vader en ik hebben allebei samen een zaak samen en we moeten internet hebben anders kunnen wij geen printer of fax gebruiken…. geen facturen of niks kunnen wij dan doen!.
tenslotte heb ik met een lieve vrouw gepraat wat haar best ging doen ( mirelle als ik het goed had verstaan aan de telefoon) en ze ging me morgen terug bellen. Heb haar ook uitgelegd dat ik voor donderdag of donderdag zelf graag wil dat ze mijn internet en tv komen aansluiten. Gebeurt dat niet dan hoeft het voor mij ook niet meer. Heb 1 maand geleden een aanvraag gedaan en nog altijd ben ik niet goed geholpen! Vind dit best erg jammer!!!!!! Was altijd super tevreden over proximus dit is de 1ste keer dat het zo mis gaat!!
hopelijk kunt u mij nog helpen zodat ik nog voor donderdag mijn proximus in huis heb….???