Skip to main content
Vraag

Telefoon en simkaart online besteld. Simkaart is niet actief

• October 9, 2025
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb op 2 oktober online een telefoon + simkaartbundel besteld. Ik heb deze op 6 oktober ontvangen. In de brief staat dat de simkaart sinds 2 oktober actief is, maar hij werkt nog steeds niet. Ik heb de simkaart in verschillende telefoons geprobeerd en er verschijnt steeds “geen service”. Hoelang moet ik nog wachten voordat dit werkt? Anders wil ik de hele bundel annuleren met het herroepingsrecht van 14 dagen!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • October 10, 2025

Zou iemand alstublieft ten minste kunnen toelichten wat het probleem is? Kunt u ook aangeven hoe lang het zal duren om dit op te lossen?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 10, 2025

@MBorji 

Ticket IM 12873124 is hiervoor momenteel in behandeling bij onze IT-afdeling.

Onze oprechte excuses dat het langer duurt dan normaal om de simkaart te activeren. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • October 13, 2025

Hallo! Vandaag heb ik opnieuw een niet-actieve simkaart ontvangen van Proximus. In de brief staat vermeld dat de simkaart sinds 2 oktober actief zou zijn. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst; zij hebben beloofd dat de kaart binnen vier uur actief zou zijn, maar tot op heden werkt er nog steeds niets. Ik ben ten einde raad — ik heb dit nummer dringend nodig en ik weet niet meer wat ik nog kan doen.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 15, 2025

Dag ​@MBorji je simkaart is intussen actief én al in gebruik zie ik, onze excuses voor de vertraging!

• Auteur
  • Apprentice
  • October 15, 2025

Hallo ​@HeidiE . Ja! Hartelijk dank voor de update en het oplossen van het probleem.