Skip to main content
Vraag

Tel. afspraak via +3222354000

• December 4, 2025
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

Een week geleden door dit nummer gebeld voor een afspraak op 15 december met een technieker die zou langs komen. Ik weet echter niet of dit tel. Nummer wel van Proximus is en waarvoor een technieker zou langs komen...Bij terugbellen wordt niet opgenomen of verwezen naar het 800-nummer. Als ik daar naartoe bel, kreeg ik geen antwoord of dit een Proximus-nummer was en het moest blokkeren !??

Ook zei men dat er geen enkele afspraak met mij was gepland !

Graag uitklaring zodat ik op 15 december weet wat mij te doen staat...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • December 4, 2025

In afwachting van een antwoord van een Proximus moderator morgen:

FYI: 022354000 wordt inderdaad gebruikt door Proximus.

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Rising star
  • December 4, 2025

Forumprofiel aangevuld + ticket ok

• Auteur
  • Rising star
  • December 5, 2025

Nog geen antwoord of contact ontvangen van een moderator.....

Martin
  • December 5, 2025

FYI:Je mag het forum niet zien als een helpdesk waar je in principe daar wel op elk moment een medewerker zou moeten kunnen spreken. De Proximus moderatoren op het forum zijn niet iedere dag de zelfde en zijn  niet non-stop van 8u00<>16u30 aanwezig, in het weekend komen ze hier niet langs, en zijn ook niet enkel en alleen maar bezig met het forum alleen, hangt o.a. ook nog af van de drukte en de bezetting ….
Voor echt dringende of persoonlijke problemen kun je het beste rechtstreeks contact opnemen via  http://proximus.be/contact

Mutlie
  • December 5, 2025

Voor de duidelijkheid:
Dit Proximus forum is geen online helpdesk, maar een community, een echt gebruikers-forum  waar gebruikers elkaar helpen en problemen van andere gebruikers trachten te helpen oplossen, dikwijls op basis van hun eigen ervaring of dingen die ze hebben gelezen.
Het is geen officiële klantendienst maar een forum, een praatgroep waar de proximus medewerkers ook regelmatig  meelezen en helpen.  Spijtig genoeg zijn er geen vaste dagen waarop die of deze medewerker - en dat tussen diens normale werkzaamheden! -  aanwezig zijn. Moderators hebben ook geen verplichting om snel te reageren op elk topic. Net zo min als de vrijwilligers trouwens. Daarvoor is er net de helpdesk.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 8, 2025

@jos_07 

We hebben je vraag ook naar de technische collega’s gestuurd om na te kijken.

We houden je op de hoogte.

mvg

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 8, 2025

@jos_07 

Ook de technische dienst ziet op dit moment nergens een afspraak.

Dus hoef je er momenteel geen rekening mee te houden

Groetjes

Tina