Skip to main content

Goedendag, 

Bijna twee weken, hebben we noch vaste lijn, noch wifi, noch televisie.

Dit werd uiteraard onmiddellijk gemeld. Na drie dagen, kwam op 23 november, een technieker die het probleem niet kon oplossen.  Er moest een nieuwe buitenequippe langskomen (het las-team). Deze zouden langskomen op 27 november. Echter, niemand kwam langs. Op vrijdag 29 november kregen we een nieuwe afspraak. Ook toen kwam niemand langs. Uiteraard bellen we dagelijks met de proximusdienst, maar daar krijgen we enkel het antwoord dat het las-team een in huurcontract van proximus werkt, dus geen eigen werknemers zijn. Ze beloofden ons dat iemand van het las-team ons vandaag telefonisch zou contacteren om een nieuwe afspraak te maken. Ook dit is niet gebeurd.

In tijden van thuiswerk en examens is dit hoogst onaangenaam. Graag hier dringend oplossing voor. We gaan er ook vanuit dat ons maandelijks factuur deze maand aangepast gaat zijn. 

Met vriendelijke groeten

@Gerd B 

Eventueel kan een PX moderator er voor zorgen dat als je een gsm abonnement hebt om daar gratis mobiele data op te laden(zie: → Noodoplossing bij een internetstoring) of een 4G Mifi router met simkaart bezorgen. Zo kan je toch al op het internet en eventueel je smartphone ook als hotspot gebruiken zodat andere toestellen ook op het internet kunnen via deze hotspot.

In ieder geval omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel  zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Goedemiddag,

Dit werd zonet aangevuld.

De belangrijkste vraag van vandaag is vooral: waarom werden we vandaag niet telefonisch gecontracteerd zoals deze ochtend ons beloofd werd in verband met de nieuwe technische las afspraak.

En waarom wordt er nergens een goede opvolging in verband met die twee weken aanslepende issue bijgehouden? 

In my proximus staat amper iets vermeld: bij oplossing staat er "er wordt aan een oplossing gewerkt".  Laat me duidelijk zijn dat dit geen echteoplossing is.

Momenteel werd er 1 hotspot geïnstalleerd op gsmnummer van mijn zoons gsm, aangezien hij examens heeft. Uiteraard is hij ook regelmatig niet thuis, en ook zijn gsm niet, waardoor die hotspot verbindingen dan thuis niet meer gemaakt kunnen worden met bijvoorbeeld mijn werklaptop op dat moment.

Mvg

Gerd B

@Gerd B  Ik heb van de technische diensten vernomen dat dit ondertussen in orde is.Groetjes

Reageer