Skip to main content

Beste,

Vandaag 23 November 2019, zou er een technicus langskomen tussen 12:30 en 17:00 om op een 2e adres van de vennootschap een nieuwe installatie te installeren.


Om 11:30 telefoon met de afspraak dat hij om 13:00 zal komen.

Om 17:00 nog geen technieker gezien. Dus gebeld met Proximus.. iemand aan de lijn gekregen, die zei dat dit niet voor hem is… doorverbonden naar een bandje dat zegt dat ze gesloten zijn.

Terug gebeld (nogmaals het genot gehad om een 10-tal minuten door het bandje te mogen gaan en naar alle opties te luisteren), eindelijk iemand aan de lijn gehad.

De persoon was best behulpzaam, probeerde de technicus te bereiken, maar zonder succes. Wist uiteindelijk niet wat te doen, heeft zijn teamleader gevraagd wat er gedaan kon worden. Er werd voorgesteld om te wachten tot 20:00.  En mocht er dan geen technicus zijn.. tja dan wisten ze ook niet wat de volgende stappen zijn.

 

Om 20:00…. nog steeds geen technicus die langsgekomen is. Wat nu.

Moet ik er nu vanuit gaan dat Proximus geen interesse meer heeft in mij als klant?

 

Hoor graag, de volgende stappen die Proximus nu aanbeveelt.

 

Dirk

Ter info: Hier komt pas iemand van Proximus zelf terug langs volgende maandag.

Verder kan ik nog deze bijkomende info meegeven :

0800 22 800 voor residentiële klanten (particulieren)
        * contacteer onze klantendienst
        * Proximus experts tot uw dienst
0800 22 500 voor zelfstandigen en KMO's / kleine ondernemingen.
        * Contacten voor zelfstandigen en kleine bedrijven (t.e.m. 9 medewerkers)
        * bizz all-in
0800 22 200 voor (grote) bedrijven (corporate klanten) en overheden.
        * grote-bedrijven-en-overheden/contact


Misschien best de reactie van Proximus medewerkers op dit publieke forum (inderdaad pas vanaf maandag) afwachten 

Er worden regelmatig hier meldingen gemaakt van/klachten geformuleerd over “het niet opdagen van techniekers en de ermee gepaard gaande hinder zoals onnodig gebruikte verlofdagen, enz.)

Proximus (management) zou er inderdaad alles mogen aandoen om dergelijke problemen/frustraties te voorkomen (en die tot het mogelijk verlies van potentiële/bestaande klanten veroorzaken en/of tot commerciële compensaties aanleiding geven)

Ik vermoed evenwel dat door aan vakbondsacties gekoppelde werkonderbrekingen in de komende dagen/weken tot verdere hinder zullen leiden

https://www.bruzz.be/economie/socialistische-vakbond-verwerpt-afslankingsplan-directie-proximus-2019-11-22

 

 


Het wordt dan inderdaad altijd wel via het forum team terug rechtgezet/in orde gebracht, maar een afspraak is een afspraak en als die om één of andere reden niet kan doorgaan zou men op zijn minst de betrokkene toch hiervan moeten op de hoogte brengen.


Beste @Bert Herssens , onze excuses voor het ongemak. Een nieuwe afspraak is voorzien op 29/11/2019 tussen 8:00u en 12:00u. Grt, Heidi


Wel hebben wij ook gehad . Deze technieker was maandag ziek maar heeft niets laten weten .  Vanaf dinsdag elke dag liggen bellen naar proximus voor nieuwe afspraak en technieker , deze ging dinsdag komen en niet geweest dus weer gebeld en dan ging hij vandaag om 9uur hier zijn , half 10 nog niemand gezien dus weer gebeld en kon tot 12u30 duren.  Rond 14u weer gebeld om dan te weten te komen dat er geen afspraken gemaakt waren & ze vandaag in staking zijn .  Nu hopen dat ze morgen of overmorgen ons opbellen en die dag nog kunnen komen want wij zijn gewoon van kaske naar de muur gestuurd en terug en niks van afspraken vast gelegd . Dit duurt nu al 14 dagen en mogen een serieuze klacht verwachten want ik moest  elke keer maar mijn afspraken verzetten omdat ze die dag zouden komen ! 


@tamaradl 

Er staat een technieker gepland voor vandaag 2-12.

Ik duim dat we positieve feedback mogen ontvangen?!

Excuses voor het ongemak.

Groeten,

Tina


Reageer