Vraag

Technieker kwam weeral niet langs

  • 23 November 2022
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

Dag Proximus,

Maanden geleden had ik al een afspraak gemaakt voor 31 oktober, om glasvezel in mijn woonst te trekken.

Op 31 oktober kwam jullie installateur uiteindelijk toch naar me toe rond 16u, nadat ik een hele dag heb gewacht. Met de boodschap dat het niet meer ging lukken deze dag, hij zou blijkbaar geen overuren mogen doen. Een hele dag gewacht voor niets dus.

We zijn overeengekomen dat hij 1 november zou komen. 's avonds (31 oktober) telefoon van hem gekregen dat hij dan toch niet zou kunnen komen op deze feestdag. Nieuwe datum: 19 november.

19 november weer een hele dag gewacht voor weeral nul resultaat. Niemand is langs geweest, niemand heeft gebeld. Ik heb zelf jullie dienst proberen bellen maar niemand nam op...

Waarom komen jullie de afspraken nooit na? Ik verspil mijn tijd hier aan. Ik heb een email verstuurd naar de dispatchers, maar die reageren zelfs niet meer.

Ik heb ondertussen ook al 2 maal een nieuwe aanvraag voor glasvezel gevraagd via jullie website, maar het lijkt erop dat ik geen datum kan kiezen.

Graag een oplossing gewenst!

 

​​​​​​Groeten,

​​​​​​Jelle VL


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JeVL kun je je gegevens in het klantprofiel hier verder aanvullen, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Dag Heidi,

Ik heb deze voor u aangevuld.

Mvg, Jelle

Reputatie 7
Badge +3

@JeVL  Je staat met een afspraak op 26/11/2022  dit tijdens kantooruren. Groetjes Luc

Dag Luc,

Bedankt voor uw antwoord.

Helaas ben ik vanaf morgen in het buitenland. Vanaf 26 december ben ik terug thuis. Graag op een zaterdag in te plannen.

Alvast bedankt.

Groeten,

Jelle

Ter info: normaal gezien kun je ook de afspraak/planning zelf veranderen via Opvolging | Proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@JeVL  Ik heb het doorgegeven. Ze laten je alvast iets weten. Groetjes Luc

Er heeft nog steeds niemand contact met me opgenomen. Zou er iemand een Proximus technieker kunnen inplannen, ik kan dit zelf niet doen via de webpagina "opvolgen"...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JeVL ik heb om een escalatie gevraagd, onze planningsdienst gaat je contacteren! Groetjes, Heidi

Reageer