Vraag

technicker niet langsgeweest op voorgestelde datum. ? wat nu?

  • 1 December 2022
  • 7 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb een abonnement aangegaan bij proximus maar er loopt vanalles mis. Ik neem abonnement met tv. Mijn tv wordt al dag later geleverd dan afspraak. 

Ten tweede de technicus ging langskomen op 28 november tussen 17u en 20u. Ik verlangde er zo naar om weet tv te kijken . Weer liep het fout. De techerniker niet gezien. Ik belde naar de klantendienst en kreeg te horen dat het tot eind december ging duren voor nieuwe afspraak en ik gecontracteerd ging worden. Ik vind dit heel erg , ik ben invalide en zit ondertussen al 14 dagen zonder tv en zou nog een maand moeten wachten. Hoe krijg ik sneller een oplossing?


7 reacties

Na het lezen van dit forum en alle negatieve berichten ivm nieuwe aansluitingen en alles wat daarbij fout gaat bij heel wat mensen, ben ik tot de wijze beslissing gekomen om gewoon te blijven bij mijn huidige provider.

Ik was geïnteresseerd in de huidige flex pack promo (met toestel) maar ik ga de rede laten spreken en mij niet in nesten werken.

Na het lezen van dit forum en alle negatieve berichten ivm nieuwe aansluitingen en alles wat daarbij fout gaat bij heel wat mensen, ben ik tot de wijze beslissing gekomen om gewoon te blijven bij mijn huidige provider.

Ik was geïnteresseerd in de huidige flex pack promo (met toestel) maar ik ga de rede laten spreken en mij niet in nesten werken.

Tja, ik heb nog nooit (das gelogen, een paar keer wel, uitzonderlijk) positieve “klachten” gezien. Een forum als dit, is waarschijnlijk net als het forum van uw provider, een verzamelplaats voor klachten en vragen. En het lijkt vol klachten, te staan, maar is dat relatief t.o.v. het aantal klanten ook zo? Ik weet het niet maar laat mijn eigen ervaringen spreken. En die zijn wel goed. Een probleem (of vraag) wordt hier zo snel mogelijk verholpen. Ook de mijne.

Ik lees ook elders (ja, ik lees op meerdere fora) klachten over Telenet.
Bedenk : aan de overkant is het gras altijd groener 😉

 

Het gras is inderdaad altijd groener op een ander en wat ik hier ook al dikwijls aangehaald heb geeft een forum een totaal vertekend beeld want 99% van de gevallen komt men op een forum als er problemen zijn. Maar als je, bij gelijk welke Provider trouwens, zo veel problemen ondervindt die op den duur maar niet opgelost geraken, er aan denkt om naar een andere provider over te stappen, is dit ook heel normaal en menselijk. Persoonlijk ben ik bij Proximus vele jaren klant en mijn pa nog veel langer en hebben nog geen zware of langdurige aanslepende problemen meegemaakt, maar spijtig genoeg zijn er ook anderen zoals je dan leest op het forum.
Enfin,  iedereen beslist uiteindelijk zelf welke Provider voor hem het best lijkt.

NB: voor je verkeerde conclusies trekt; nee ik ben niet van Proximus zelf en krijg geen cadeaus om zoiets op het forum te zetten en mijn facturen moet ik ook zoals iedereen op tijd betalen :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Sabine14 Ik heb hiervoor ticket IM12067126 aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Zij gaan het nakijken om een nieuwe afspraak vast te leggen voor u.Excuses alvast voor dit vervelend ongemak.Groetjes,Joel

 

Tja, ik heb nog nooit (das gelogen, een paar keer wel, uitzonderlijk) positieve “klachten” gezien. Een forum als dit, is waarschijnlijk net als het forum van uw provider, een verzamelplaats voor klachten en vragen. En het lijkt vol klachten, te staan, maar is dat relatief t.o.v. het aantal klanten ook zo? Ik weet het niet maar laat mijn eigen ervaringen spreken. En die zijn wel goed. Een probleem (of vraag) wordt hier zo snel mogelijk verholpen. Ook de mijne.

Ik lees ook elders (ja, ik lees op meerdere fora) klachten over Telenet.
Bedenk : aan de overkant is het gras altijd groener 😉

 

 

Dat weet ik ook wel, en het gras is zeker niet groener dat kan ik bevestigen. Maar ik wil niet van het ene dorre gras naar het andere gaan.

Laten we zeggen dat mijn eerste kennismaking met Proximus niet bijster positief is. Ik heb via verschillende kanalen gevraagd of de promo Samsung Qled tv nog in voorraad is (of gaat komen), en ik krijg van helpdesk medewerkers telkens een ander antwoord. Dat is niet bepaald uitnodigend om klant te worden, zeker als die promo de drijfveer is 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dmute16 Er gaat voor deze promo geen extra stock meer komen..Als er ondertussen terug toestellen  in aanbieding komen is omdat klanten hun aanvraag annuleren.Dan komen die toestellen terug ter beschikking.Groetjes,Joel

@Dmute16 Er gaat voor deze promo geen extra stock meer komen..Als er ondertussen terug toestellen  in aanbieding komen is omdat klanten hun aanvraag annuleren.Dan komen die toestellen terug ter beschikking.Groetjes,Joel

Tja, geen wonder dat klanten hun aanvragen annuleren met zo'n service ...

Reageer