Skip to main content
Vraag

Taalinstelling Proximus email en SMS

  • August 5, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Beste,

Na vele telefoontjes, chats, emails, sinds het begin van mijn klant zijn bij Proximus, krijg ik nog steeds de proximus emails en berichten in het frans met af en toe eentje in het engels. 

Telkens garandeert men me dat het nu in orde is. Gelieve dit definitief in orde te brengen. Mijn taal is nederlands en engels en wens ALLE communicatie van Proximus in het nederlands te krijgen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 5, 2025

@kbeckers 

Beste, 

dat is inderdaad vervelend.

we willen uitzoeken waar de taalinstelling fout staat; Hiervoor hebben we wel jouw klantgegevens nodig.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Groetjes

Tina