ik heb een claim geregistreerd via de smartphone omnium op 27 oktober waarna ik op 28 oktober de gsm heb verstuurd.
De gsm is afgeleverd op 29/10 en bij jullie geregistreerd op 30/10 11u ( dus voor 16u!)
Volgens jullie geweldige reclame zou ik max 2 dagen later een nieuw of hersteld toestel moeten ontvangen.
Aangezien ik op maandag 3/11 nog steeds niets van communicatie heb mogen ontvangen omtrent mijn toestel heb ik zelf contact opgenomen met jullie chatdienst. Hier heeft een medewerker ( Younes ) me verteld dat ik vandaag ( 3/11) of ten laatste de dag erna antwoord moest ontvangen omtrent mijn toestel.
Dinsdagnamiddag nog steeds geen enkele communicatie mogen ontvangen dus alweer de proximus chat gestart. Hier werd me dan weer verteld dat de medewerkers via proximus chat GEEN toegang hebben tot het dossier van de verzekering dus niets kunnen helpen. Dus de eerste medewerker liegt tegen de klanten om ze even snel af te wimpelen. ( leugen 1 )
dan maar even gebeld naar de smartphone omnium dienst zelf ( Dinsdag 4/11) en hier werd me dan weer verteld dat er door uitzonderlijke omstandigheden een extra 5 werkdagen kunnen bijkomen en ten laatste vrijdag 7/11 verdere communicatie moet verwachten. Bon oké, staat zo ook vermeld in de algemene voorwaarden dus wachten maar weer.
ondertussen zijn we maandag 10/11 en NOG STEEDS niets van communicatie. Dan maar even een gemaild naar de proximus omnium waarin me dan weer verteld dat er maar weer eens een verlenging van 10 werkdagen bijkomt!! Aangezien ik over 10 extra werkdagen niets terugvind in de algemene voorwaarden neem ik aan dat dit alweer een leugen is.
ik heb ook gevraagd achter een link waarin staat dat het ineens weer verlang kan worden met 10 werkdagen maar hier heb ik geen antwoord over mogen ontvangen.
Uiteindelijk op donderdag 13/11 mail ontvangen dat mijn toestel niet te herstellen is dus een andere toestel wordt opgestuurd. Aangezien jullie prachtige reclame verteld dat je binnen de 2 werkdagen een vervanging of herstelling krijgt verwacht ik dan toch ook wel dan een verzending de dag zelf? ( 13/11) , maar neen, we zijn nu zondag 16/11 en nog NIETS van verzending mogen ontvangen dus dit zal alweer ten vroegste 18/11 zijn !
Is dit de service waarvoor ik al jaren betaal? Is het normaal dat jullie betalende klanten worden afgewimpeld met leugens?
Aangezien mailen met jullie op geen enkele vindbare manier te mogelijk is, hoop ik dat mijn klacht via deze weg wel aankomt.
Groeten.