Hallo,
Op 07/08 heb ik een Samsung Galaxy Z Fold8 in combinatie met een abonnement besteld. Bij de bestelling werd mij meegedeeld dat het toestel op dinsdag 11 augustus 2026 geleverd zou worden.
Vandaag is het 14 augustus 2026 en heb ik het toestel nog steeds niet ontvangen. Ik heb bovendien geen enkele duidelijke update gekregen over de status van mijn bestelling.
Ik heb ondertussen al drie keer contact opgenomen met de klantendienst:
Woensdag heb ik één keer gebeld.
Vandaag heb ik nog twee keer contact opgenomen met Proximus.
Daarnaast ben ik vandaag ook langs geweest in een Proximus-winkel.
Via de klantendienst kreeg ik te horen dat mijn pakket bij bpost zou liggen. Daarom heb ik zelf contact opgenomen met bpost. Zij hebben dit nagekeken en bevestigden dat er geen pakket van Proximus op mijn naam werd ontvangen.
Na opnieuw contact met Proximus werd er uiteindelijk een incident/ticket naar bpost geopend. Volgens Proximus zou het pakket dus verstuurd zijn, maar ik heb tot op vandaag:
geen verzendbevestiging ontvangen;
geen track & trace ontvangen;
geen e-mail ontvangen met verdere informatie;
geen duidelijkheid over waar mijn toestel zich momenteel bevindt;
geen concrete leveringsdatum gekregen.
Mijn belangrijkste vraag aan de moderators is dan ook:
Waar bevindt mijn Samsung Galaxy Z Fold8 zich momenteel en wanneer mag ik het toestel daadwerkelijk verwachten?
Ik begrijp dat er soms vertragingen kunnen optreden, maar in dit geval krijg ik van verschillende partijen tegenstrijdige informatie. Bovendien betaal ik ondertussen al een week voor mijn abonnement, terwijl ik het bijbehorende toestel nog steeds niet heb ontvangen.
Ik zou daarom graag van een moderator een duidelijk en concreet antwoord krijgen over:
de huidige status van mijn bestelling;
of het toestel daadwerkelijk aan bpost werd overgedragen;
waarom er geen track & trace beschikbaar is;
wanneer het toestel effectief geleverd zal worden;
en wat mijn mogelijkheden zijn indien Proximus de beloofde levering niet kan nakomen.
Indien er op korte termijn geen duidelijkheid of oplossing komt, wil ik ook graag weten of ik gebruik kan maken van mijn herroepingsrecht binnen 14 dagen, indien dit op mijn bestelling van toepassing is.
Ik vind het bijzonder jammer dat ik als klant zelf meerdere keren moet bellen en naar een winkel moet gaan om uiteindelijk nog steeds geen duidelijk antwoord te krijgen.
Alvast bedankt voor een duidelijke reactie.
Met vriendelijke groeten,
Iso