Vraag

Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 22 March 2022
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb via mijn man vorige maand de Samsung Galaxy S22 Ultra gepreordered. Nu zijn we een maand verder en nog geen telefoon. Ondertussen blijft mijn Track en Trace staan op het materiaal is op voorraad wij maken uw pakket klaar en kleurt het groen maar nog steeds geen telefoon. Ik heb overal gelezen dat het lang duurt, en dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde verhaal van een maand geleden. Maar is er al schot in de zaak of moet ik nog een maand wachten? Aan de email update hebben we ook vrij weinig.. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Daniqueba De dossierbeheerder zou gisteren alles met u besproken hebben.Dossier50408177.Groetjes,Joel

@Daniqueba De dossierbeheerder zou gisteren alles met u besproken hebben.Dossier50408177.Groetjes,Joel

Het gaat niet over dat dossier het gaat over een bestelling op mijn man zijn naam die ik heb besteld.

R4WEBSHOP013487981

Reputatie 7
Badge +3

@Daniqueba Excuses voor het misverstand.Voor het bestelde toestel heeft Samsung nog geen nieuwe levering aan Proximus bezorgd.Van zodra wij terug stock binnenkrijgen kan de verzending onmiddellijk gebeuren.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel.

 

 

@Daniqueba Excuses voor het misverstand.Voor het bestelde toestel heeft Samsung nog geen nieuwe levering aan Proximus bezorgd.Van zodra wij terug stock binnenkrijgen kan de verzending onmiddellijk gebeuren.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel.

 

 

Hartelijk dank. Echter, staat er op mijn track and trace nu uw pakket wordt klaar gemaakt in het groen dit stond er gisteren nog niet. Kan ik er dus vanuit gaan dat dit ook niet correct is? Eerder stond er enkel materiaal op voorraad in het groen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Daniqueba Van zodra de bestelling onderweg is krijgt u hiervan een melding.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Daniqueba Van zodra de bestelling onderweg is krijgt u hiervan een melding.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Ik heb het al geannuleerd in de winkel dit duurt te lang. Bedankt voor je hulp

Reageer