Reeds 3 x tel. de klantendienst opgebeld: ik heb geen retourlabel (barcode) gekregen - noch in mijn bevestiging - na ontvangst van een nieuwe tv-box V7 om mijn oude decoder V5C terug te sturen. Postpunt aanvaardt geen terugzending zonder label/barcode. Kan U mij aub. via **** het label opsturen ? Klantnummer : *******
Met vriendelijke groeten,
R.Van Maris
Ter info: het blijkbaar in orde ivm de retourlabels.
Vraag van deze voormiddag ondertussen opgelost. Kreeg nu (na één week) label en instructies opgestuurd.
Toch bedankt.
R.Van Maris
NB: @ronvanmaris het is wel zo dat je hier privé gegevens (zoals klantNr. & mail adres) ten grabbel stelt voor iedereen, want dit is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen.
Beter van dit in je forum Profiel te zetten:
In je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) kan je (privé) klantgegevens zetten.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Gelieve mij van het forum te verwijderen aub.
PX moderatoren kunnen de nodige privé gegevens verwijderen als ze hier de draad opnemen.
@ronvanmaris
De gegevens zijn verwijderd.
Je hebt het retourlabel ontvangen?
Geert