Vraag

Retourlabel ontbreekt

  • 6 mei 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?

Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.


4 reacties

kijk ook in de spam/junk folder eens of daar geen mail terecht gekomen is  met als bijlage de retourlabels, maar de Prox forummedewerkers kunnen altijd deze labels opnieuw opsturen naar u.

Hoi,

 

Bedankt voor je tip! :thumbsup: Jammer genoeg nergens terug te vinden. 

Heb er al voor gebeld, gechat maar lijkt niet eenvoudig :grin:

van zodra zij de draad hier opnemen zullen ze dit direct doorsturen mss best je Privé profile aanvullen als dit nog niet volledig is zodat zij direct aan de slag kunnen.

NB: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Nathvb Je zal zo meteen een mailtje ontvangen met de bevestiging van de omruiling van de modem en het retourlabel in bijlage. Groetjes, Antonella

Reageer