Vraag

Retourlabel ontbreekt


Hallo,

Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?

Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.


13 reacties

kijk ook in de spam/junk folder eens of daar geen mail terecht gekomen is  met als bijlage de retourlabels, maar de Prox forummedewerkers kunnen altijd deze labels opnieuw opsturen naar u.

Hoi,

 

Bedankt voor je tip! :thumbsup: Jammer genoeg nergens terug te vinden. 

Heb er al voor gebeld, gechat maar lijkt niet eenvoudig :grin:

van zodra zij de draad hier opnemen zullen ze dit direct doorsturen mss best je Privé profile aanvullen als dit nog niet volledig is zodat zij direct aan de slag kunnen.

NB: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Nathvb Je zal zo meteen een mailtje ontvangen met de bevestiging van de omruiling van de modem en het retourlabel in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste, we hebben een nieuwe decoder V7 ontvangen maar hebben nog geen mail gekregen met het retourlabel. Zou u dit eens willen nakijken a.u.b. en er ons een doorsturen zodat wij de vorige decoder kunnen retourneren? Alvast bedankt

morgen kunnen de prox forummedewerker deze mail opnieuw opsturen met de labels in bijlage.

heb je al eens gekeken in de spamfolder of die daar niet terecht gekomen is.

Reputatie 1

Ik heb de spam/ongewenste email gecontroleerd maar wij hebben niets ontvangen.

Alvast bedankt om dit in orde te willen brengen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja03 Ik heb juist het label verzonden naar uw gmailadres.Kan u het nakijken en mij via deze weg verwittigen als het goed is toegekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste Joel
Dankjewel voor het doorsturen van het retourlabel.
Ik heb het goed ontvangen en breng alles verder in orde.

Mvg, Tanja

Reputatie 1

Beste, ik heb  problemen gehad met de afstandsbediening van de decoder. Gelukkig kon deze omgeruild worden, maar… de eerste afstandsbediening vertoonde een mankement en de tweede was een verkeerd model. De derde is perfect, maar nu heb ik twee afstandsbedieningen die dienen terug gestuurd  te worden. Helaas heb ik geen retourlabel ontvangen - ook niet in mijn spam folder. Kunt u mij dit even bezorgen a.u.b.?

Veel dank!

@Nadine 1856 Normaal gezien moeten de oude afstandsbedieningen niet meer teruggestuurd worden bij een omruiling, of heb je ergens een bericht gekregen mss dat je die moest terugsturen, in dit geval dan afwachten tot een moderator van het forumteam hier de draad opneemt, zodat dit kan nagetrokken worden.

Reputatie 1

@Nadine 1856 Normaal gezien moeten de oude afstandsbedieningen niet meer teruggestuurd worden bij een omruiling, of heb je ergens een bericht gekregen mss dat je die moest terugsturen, in dit geval dan afwachten tot een moderator van het forumteam hier de draad opneemt, zodat dit kan nagetrokken worden.

De persoon die ik op de chat aan de lijn had, zei me dat er een retourlabel zou volgen. Trouwens, de twee afstandsbedieningen zijn nog nieuw.

Reputatie 7
Badge +3

@Nadine 1856 Zoals @Martin al aanhaalde dienen de afstandsbedieningen niet meer terug opgestuurd te worden.Groetjes,Joel

Reageer