Vraag

Retourlabel niet ontvangen

  • 12 January 2024
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Beste,

Eind december zijn jullie Fiber komen installeren samen met een nieuwe modem en TV Box, maar ik heb geen retour label ontvangen om mijn oude modem en TV Box terug te sturen?

Bestelling nummer: R4WEBSHOP021221668

Ondertussen werd mijn oude TV Box aangerekend op mijn factuur van januari…


3 reacties

@Fabian D  Noteer hiervoor ook best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin dat is gebeurd.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fabian D ik heb retourlabels per mail verzonden + facturatie werd rechtgezet. Groetjes, Heidi

Reageer