Skip to main content

Goeieavond

Ik zou graag mijn oude decoder die verkeerd geïnstalleerd werd terugsturen maar geen labels ontvangen. Zou u deze nog kunnen opsturen?

@dvernies 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om u de retourlabels te bezorgen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @dvernies zoals @Martin al aangeeft, als je klantgegevens doorgeeft kunnen wij het nodige doen! Groetjes, Heidi


@dvernies 

en geef een seintje als gegevens zijn ingevuld :-)


Reageer