Vraag

Retour decoder na omwisseling

  • 19 June 2020
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Hallo,

Tengevolge een panne van mijn oude decoder heb ik begin mei een nieuwe decoder ontvangen.

Eind mei heb ik dan de oude decoder teruggestuurd naar het adres  RUE DE RABISEAU 14, 6099 CHARLEROI X, door gebruik te maken van de retourlabel die Proximus mij heeft opgestuurd.

Als ik nu kijk op de site van Bpost, stel ik vast dat mijn pakket sinds 29/05 de status “Uw retourzending werd gesorteerd en is onderweg voor levering” heeft.  Blijkbaar is die dus nog altijd niet toegekomen.

Is dat normaal ?  Heeft er iemand nog dit probleem ? 

Bedankt

 


3 reacties

Ter info: De Proximus medewerkers zullen dit verder kunnen onderzoeken eens ze hier de draad opnemen.

Je kunt ondertussen je gegevens (klantnummer enz….) zoveel mogelijk invullen in je forumprofiel 

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

 

Reputatie 7
Badge +2

@JeannineW 

Beste,

ik heb dit nagekeken en het toestel staat wel als teruggebracht.

dus het probleem zal nog bij bpost zelf zijn, hier is het in orde.

Groeten,

Tina

Ok, bedankt @tina.b 

Groeten

Reageer