Vraag

Retour decoder na omwisseling


Hallo,

Tengevolge een panne van mijn oude decoder heb ik begin mei een nieuwe decoder ontvangen.

Eind mei heb ik dan de oude decoder teruggestuurd naar het adres  RUE DE RABISEAU 14, 6099 CHARLEROI X, door gebruik te maken van de retourlabel die Proximus mij heeft opgestuurd.

Als ik nu kijk op de site van Bpost, stel ik vast dat mijn pakket sinds 29/05 de status “Uw retourzending werd gesorteerd en is onderweg voor levering” heeft.  Blijkbaar is die dus nog altijd niet toegekomen.

Is dat normaal ?  Heeft er iemand nog dit probleem ? 

Bedankt

 


10 reacties

Ter info: De Proximus medewerkers zullen dit verder kunnen onderzoeken eens ze hier de draad opnemen.

Je kunt ondertussen je gegevens (klantnummer enz….) zoveel mogelijk invullen in je forumprofiel 

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

 

Reputatie 7
Badge +3

@JeannineW 

Beste,

ik heb dit nagekeken en het toestel staat wel als teruggebracht.

dus het probleem zal nog bij bpost zelf zijn, hier is het in orde.

Groeten,

Tina

Ok, bedankt @tina.b 

Groeten

Beste 
Graag kreeg van u informatie ivm het retourlabel. Op 25 maart werd er fiber geïnstalleerd en de modem v3 werd vervangen door een modem V3+. De installateur zei mij dat ik een retourlabel zou toegestuurd krijgen via mail om de modem terug te sturen. Tot op heden heb ik dat label niet ontvangen. Mijn klantnummer is xxxx89.
Met vriendelijke groeten
Michel

Reputatie 7
Badge +3

@Migos Labels verstuurd naar uw skynet adres.Groetjes,Joel

Beste Joel M bedankt voor de reactie maar er is helaas geen retourlabel aangekomen in mijn mailbox. Groetjes Michel 

Reputatie 7
Badge +3

@Migos Ook niet in uw spam/junkmail terecht gekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Migos Ik heb het nogmaals verstuurd via mijn persoonlijke mail ipv via het systeem.Hopelijk krijg je het nu wel binnen 🙂  Groetjes,Joel

Beste Joel

Dank u voor de snelle respons en het label.

Groetjes Michel 

Reputatie 7
Badge +3

@Migos Fijn om te horen dat het is toegekomen.Groetjes,Joel

Reageer