Skip to main content
Vraag

R4WEBSHOP047164479

  • June 24, 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Status van mijn bestelling? 3 dagen terug tel met abbonement besteld nog steeds geen vooruitgang? Graag info? Bedankt,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 24, 2025

Vul ook reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in, zodat PX u vlotter kunnen helpen om dit verder na te trekken. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus en je zelf! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 25, 2025

@Sevkos57 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile en het webshoporder bij tickets.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel.