Hallo vorige week maandag is me wifi booster + 7 wifi 7 defect geraakt heb dan meteen contact opgenomen met klantendienst die hadden mij dat een nieuw toestel opgestuurd toen die woensdag toekwam wat blijkt het was de verkeerde was de oude wifi booster + zonder wifi 7 in de plaats van wifi booster + 7 wifi 7. maar dan beginnen de problemen ik vraag om de juiste wifi booster op te sturen ze gingen dat doen maar tot op vandaag nog niks ontvangen want er hebben al paar proximus medewerker dat beloofd beloofd sinds vorige week woensdag via de chat elke keer en dan elke dag contact opgenomen maken ze mij elke keer iets anders wijs zo zegt er iemand kan geen bestelling plaatsen om dat systeem niet toelaat en moet wachten tot de lopen bestelling ofzo geannuleerd is den ander zegt ik ga het in orde brengen en die wifi booster op sturen dan zegt iemand ik zie helemaal geen besteling staan de ander dan zegt zie wel bestelling staan maar u moet geduld hebben me vraag is kan er mij aub aub iemand helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.