HELP! Hoop via deze weg tot oplossing te komen want Proximus voor mij niét bereikbaar (inlogproblemen, nog geen factuur gekregen etc etc).
Als ex Edpnet-fiber-klant op 4/9 bestelling geplaatst (fiber-internet+TV), installatie pas op 16/10 (méér dan 6 weken later): tussen bestelling en plaatsing géén communicatie (en de link via mail om je installatie te plannen geeft al die tijd foutmelding).
Bij installatie bleek Proximus niet over correcte gegevens te beschikken (fibre identificatie-nummer per appartement). Installatie duurde daardoor dik 2h. Helaas onzorgvuldige oplevering want na installatie :
- niet mogelijk om naam of paswoord wifi-netwerk aan te passen (“zou tot 3h na installatie kunnen duren” maar 24h later nog niet mogelijk)
- geen toegang tot geïnstalleerde producten (je moet via factuur toegangscode krijgen maar heb nog geen factuur gekregen), die zijn zelfs na meer dan 24h nog steeds niet zichtbaar en kan helaas niet terugschakelen naar Edpnet
- Fibre product besteld met volgens reclame verwachte snelheden "500Mbps" echter haal maximaal minder dan 90 (en op Telenet netwerk op zelfde afstand en met zelfde apparatuur haal 'k 350Mbps)