Vraag

Problemen met oplevering

  • 17 October 2023
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

HELP! Hoop via deze weg tot oplossing te komen want Proximus voor mij niét bereikbaar (inlogproblemen, nog geen factuur gekregen etc etc).

Als ex Edpnet-fiber-klant op 4/9 bestelling geplaatst (fiber-internet+TV), installatie pas op 16/10 (méér dan 6 weken later): tussen bestelling en plaatsing géén communicatie (en de link via mail om je installatie te plannen geeft al die tijd foutmelding).

 

Bij installatie bleek Proximus niet over correcte gegevens te beschikken (fibre identificatie-nummer per appartement). Installatie duurde daardoor dik 2h. Helaas onzorgvuldige oplevering want na installatie :

- niet mogelijk om naam of paswoord wifi-netwerk aan te passen (“zou tot 3h na installatie kunnen duren” maar 24h later nog niet mogelijk)

- geen toegang tot geïnstalleerde producten (je moet via factuur toegangscode krijgen maar heb nog geen factuur gekregen), die zijn zelfs na meer dan 24h nog steeds niet zichtbaar en kan helaas niet terugschakelen naar Edpnet

- Fibre product besteld met volgens reclame verwachte snelheden "500Mbps" echter haal maximaal minder dan 90 (en op Telenet netwerk op zelfde afstand en met zelfde apparatuur haal 'k 350Mbps)


5 reacties

Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen:
ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@pvh2650 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel.

Intussen blijkt factuur ook op verkeerd adres te staan, kan ik nog steeds geen MyProximus gebruiken (toegang tot zowat alle opties zoals wifipaswoord, pickx app etc) want nog steeds geen activatiecode gekregen.

Na mijn negatieve commentaar in Proximus-enquete, is er wel een “technische aanvraag” via sms aangemeld, maar daarin staat zelfs geen referentienummer (laat staan datum verwachte oplossing). Kan de link eventueel in PM aanleveren.

FYI ‘k vind ‘t absoluut niét correct om met zo’n aanrekeningen enkel ondersteuning te verlenen via forum (de andere “mogelijkheden” zoals chatbot  zijn flauwe excuses) wanneer ‘k bel met m’n proximusnummer van bedrijf, krijg ‘k zelfs geen optie om voor internet of iets dergelijks te kiezen, enkel voor ondersteuning voor ander nummer). En dat ondersteuning kàn bewijzen bv. Bol.com en Amazon, die slagen wel in problemen snel en efficiënt op te lossen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @pvh2650 dossier 53592158 is inderdaad in behandeling, de dossierbeheerder probeerde u al 2 keer telefonisch te bereiken. Ik voeg je feedback toe aan het dossier. Mvg, Heidi

Bedankt om info toe te voegen Heidi. De dossierbeheerder probeerde idd me telefonisch te bereiken, maar niet iedereen kan zomaar tijdens kantooruren privé-telefoontjes afhandelen. Sommige bedrijven vragen om tijdslot aan te geven waarin je beschikbaar bent, dat werkt net wat efficiënter…

Reageer